МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Пам’ять та увага.Увага. З розвитком активності дитини неухильно розширюється коло об’єктів, які привертають її увагу. Починаючи з 2-го року, дитина придивляється, прислухається до них, розглядає їх. Предметом її уваги стають живі і неживі об’єкти, дорослі і діти, музика, пісні, малюнки в книжці, відображення в дзеркалі. Найбільше привертає увагу все, що рухається, змінюється, розкриваючи якісь свої нові сторони. На цьому етапі не самі об’єкти, а дії з ними найбільше приваблюють дитину. Вона може 10-20 хвилин гратися в улюблену гру, улюбленою іграшкою. Увага у ранньому віці розвивається від безумовно-рефлекторного її зосередження до умовно-рефлекторного, від мимовільної її форми до перших проявів довільної (дія за вказівкою, долання труднощів). Обсяг уваги в ранньому віці ще дуже вузький. Увагу легко відволікає кожний новий, яскравіший об’єкт. Ця її особливість дає змогу дорослим відвертати увагу дитини від недозволеної для неї речі, від небажаної дії. Наприкінці 3-го року слово може викликати увагу і спрямувати її, що створює умови для проведення коротких занять у групах дітей. У ранньому дитинстві відбуваються значні зрушення в пам'яті, яка фіксує набутий дитиною сенсорний, моторний, емоційний досвід, забезпечуючи цілісний психічний її розвиток. Зазнають перших якісних змін основні процеси пам'яті (запам’ятовування, зберігання, відтворення). Про досягнення в розвитку пам’яті дитини судять перед усім по тому, що вона пізнає на кожному етапі свого життя і як розширюється коло впізнаваних нею об’єктів. На 2-му році життя значно збільшується кількість об’єктів, які викликають у дитини реакції впізнавання і стають дедалі все диференційованішими. На кінець 3-го року дитина впізнає не тільки рідних, а й інших дорослих та дітей, з якими зустрічалася, різні побутові предмети, іграшки, пісеньки. Мовлення вносить значні зміни в мнемічні процеси, відкриваючи можливість групувати численні елементи досвіду, позначати їх словом, міцніше їх закріплювати й оперативніше відтворювати. Збільшується тривалість часу, протягом якого зберігається в пам’яті дитини якесь враження. Загалом процеси пам’яті на ранньому етапі розвитку дитини мають мимовільний характер. Вона легше сприймає образний матеріал, ніж словесний не підкріплений малюнком. Розуміння дитиною слова і особливо оволодіння активним мовленням робить можливим і перші прояви довільності в роботі пам’яті дитини. Вони виникають доті, коли дорослі стимулюють дитину до відповіді своїми запитаннями, пропонують показати, розповісти. Під впливом такого спілкування дитина починає виявляти ініціативу в довільному відтворенні, розповідати близьким про те, що бачила, говорила чи чула. Якщо життя дитини правильно організовано, то вже до 3-ох років вона набуває цілого ряду звичок і навичок, які є процесом запам’ятовування (миє руки перед їжею, вітається, охайно їсть тощо). Читайте також:
|
||||||||
|