Змістовий модуль 2. Комплекс маркетингу
Тема 5. Маркетингова товарна політика
План вивчення теми
1. Класифікація товарів.
2. Рівні товару.
3. Життєвий цикл товару.
4. Товарні марки, дизайн, упаковка і сервісне обслуговування.
5. Стратегія розробки нових товарів.
6. Конкурентоспроможність товару.
Навчальні цілі:закріплення, поглиблення, розширення і систематизація знань про маркетингову товарну політику.
Читайте також: - V Ідентифікація, раціоналізація, проекція, інтроекція, агресія, зворотна реакція та їх комплекси.
- V міні – модуль
- АВТОМАТИЗАЦІЯ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ КОМПЛЕКСУ ЗАДАЧ З ОБЛІКУ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ ТА НЕМАТЕРІАЛЬНИХ АКТИВІВ
- Аграрний комплекс національної економіки.
- Агропромислова інтеграція. Агропромисловий комплекс (АПК).
- Агропромисловий комплекс
- Агропромисловий комплекс
- Агропромисловий комплекс
- Агропромисловий комплекс та його структура
- Адаптація тварин у промислових комплексах
- Алгоритм розроблення програми комплексу маркетингу
- Алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|