МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Перелік питань до іспиту
1. Визначення та суть маркетингу. 2. Основні поняття маркетингу. 3. Етапи розвитку сучасного маркетингу. 4. Концепції маркетингу. 5. Принципи маркетингу. 6. Функції маркетингу. 7. Види маркетингу. 8. Визначення ринків та їх класифікація. 9. Мікросередовище фірми. 10. Макросередовище (зовнішні фактори маркетингу). 11. Сегментування ринку. 12. Цільовий ринок товарів. 13. Позиціонування товару на ринку. 14. Прийняття рішень про купівлю товару. 15. Поведінка організацій на ринку. 16. Роль дослідницької функції маркетингу. 17. Маркетингова інформаційна система. 18. Первинна інформація. 19. Вторинна інформація. 20. Процес маркетингового дослідження. 21. Оцінка ринкових можливостей фірми. 22. Класифікація товарів. 23. Рівні товару. 24. Життєвий цикл товару. 25. Товарні марки, дизайн товару. 26. Упаковка, маркування товару. 27. Сервісне обслуговування. 28. Планування нових товарів. 29. Конкурентоспроможність товару. 30. Пробний маркетинг. 31. Ціна і попит. 32. Встановлення ціни на новий товар. 33. Стратегії цін. 34. Метод ціноутворення „середні витрати плюс прибуток”. 35. Ціна на основі аналізу беззбитковості та забезпечення цільового прибутку. 36. Метод ціноутворення на основі відчутної цінності товару. 37. Вибір ціни на основі рівня поточних цін. 38. Встановлення ціни на основі торгів. 39. Державна політика регулювання цін. 40. Види реклами. 41. Засоби поширення реклами. 42. Рекламний бюджет фірми. 43. Методи стимулювання збуту товару. 44. Прямий маркетинг. 45. Індивідуальний продаж товарів. 46. Робота з громадськістю. 47. Оцінка ефективності реклами. 48. Просування товару і правовий захист споживачів. 49. Функції товароруху. 50. Структура каналів товароруху. 51. Види каналів збуту. 52. Етапи вибору каналів збуту. 53. Методи збуту товарів. 54. Типи маркетингових систем (вертикальні та горизонтальні). 55. Регулювання діяльності учасників товароруху. 56. Організація маркетингової діяльності. 57. Принципи організації служби маркетингу. 58. Основні типи організаційної структури служби маркетингу. 59. Маркетинговий контроль. 60. Типи маркетингового контролю. 61. Ревізія маркетингу. 62. Система планування маркетингу. 63. Планування процесу стратегічного маркетингу. 64. Реалізація процесу стратегічного маркетингу. 65. Контроль процесу стратегічного маркетингу. ЛІТЕРАТУРА Читайте також:
|
||||||||
|