Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



тактичний маркетинг.

Стратегічний маркетинг передбачає постійний аналіз потреб споживачів, сегментування ринку та вибір базового ринку, розробку маркетингової стратегії.

Тактичний маркетинг (оперативний, операційний) - процес розробки заходів і реалізації цілей на обраному базовому ринку з конкретної номенклатури товарів на певний термін.

Розглянемо завдання стратегічного і тактичного маркетингу. Відповідно до визначених в підрозділі 1.1 принципів маркетингу до завдань стратегічного маркетингу входять:

/ аналіз потреб споживачів і визначення базового ринку (тобто потреби, на задоволення якої має бути націлена діяльність фірми); / сегментування ринку;

/ ситуаційний аналіз, мета якого - визначити сильні та слабкі сторони фірми, а також можливості та загрози, що визначається сприятливими (або несприятливими) для фірми факторами зовнішнього середовища, який і дає можливість скласти загальну картину ринку (враховуючи прогнози і припущення щодо його розвитку та стану підприємства);

/ визначення маркетингових цілей і розробка стратегії маркетингу, що є складником загальнофірмової стратегії.

Завдання тактичного маркетингу стосується вибраних цільових ринків і передбачають:

/ вивчення ринку та обгрунтування рішень щодо виробництва певних товарів і надання послуг;

✓ розробку маркетингового комплексу, до якого входять тактичні маркетингові заходи товарної, цінової, комунікаційної політики та політики розподілу;

/ розробку бюджету маркетингу;

/ реалізацію плану маркетингу та його контроль.

На відміну від стратегічного маркетингу, націленого на реалізацію середньо- (на 2-5 років) та довгострокової політики фірми, тактичний маркетинг передбачає короткострокове планування (до 2-х років).

Ці завдання передбачають виконання працівниками маркетингово? та інших служб маркетингу певних маркетингових функцій, про які йтиметься в підрозділі 1.5.

Залежно від виду діяльності окремої особистості або організації існує:

o маркетинг організації;

o маркетинг окремої особистості (егомаркетинг);

o соціальний маркетинг (рис. 1.8).

Соціальний маркетинг - маркетингова діяльність щодо розробки соціальних програм, направлених на певні соціальні групи з метою сприяння певним сопіят^шли ідеям і рухам, практичним діям тих чи інших соціальних організацій (наприклад, маркетинг соціальних служб молоді, пенсійних фондів).

 

 

 


Читайте також:

  1. Маркетинг.
  2. Маркетинг. Поняття і зв'язок з ПР-діяльністю.
  3. Реклама та маркетинг. Визначення маркетингу. Ціль та етапи маркетингу.
  4. Розпорядчий вплив за терміном дії може мати довгостроковий (стратегічний), середньостроковий (тактичний) та короткостроковий (оперативний) характер.
  5. Стратегічний маркетинг. ВСТУП
  6. Тактичний закон
  7. Тактичний контроль реклами
  8. ТАКТОВНИЙ. ТАКТИЧНИЙ.
  9. Тема 3 ТАКТИЧНИЙ БАНКІВСЬКИЙ МЕНЕДЖМЕНТ




Переглядів: 2851

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Цим відрізняється внутрішній маркетинг від міжнародного? | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.