МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Приклад.Необхідно відобразити відношення між числовими даними попиту і об'єму графічно, а також відношення між числовими даними пропозиції і того ж об'єму (див. дані Таблиця 1). В даному випадку буде потрібно Точкову діаграму.
1. Розміщуємо дану таблицю на робочому листі (Рис. 1). 2. Виділяємо діапазон А2:С9 і подаємо команду виклику Майстра діаграм . 3. У вікні, що з'явилося, вибираємо тип діаграми Точечная (Рис. 1).
Рис. 1. 4. Потім в наступному вікні (Рис. 2) підтверджуємо, ряди розташовані в стовпцях. Рис. 2. 5. У наступному вікні прибираємо сітку, а на вкладці Легенда, вибираємо розташування Вгорі (Рис. 3.). Рис. 3. 6. Готова діаграма показана на Рис. 4.
Рис. 4. Після форматування області побудови і додавання заголовків по осях діаграма набере належного вигляду. Якщо необхідно на одній діаграмі побудувати залежність попиту від одних значень об'єму, а залежність пропозиції по інших значеннях об'єму, то спочатку необхідно побудувати точкову діаграму за даними попиту і відповідним йому об'ємам (у першому стовпці таблиці 2)(Рис. 6).
Рис. 5. Потім виділити діапазон з даними в третьому стовпці (об'єм) і четвертому (пропозиція) і перетягнути виділений діапазон на діаграму. У діалоговому вікні, що з'явилося, вибрати режим Категорії в першому стовпці. Рис. 6. Після чого буде вставлена в графічну область друга діаграма.
Рис. 7. IV.7.2. Побудова графіка функції заданої аналітично Хай задана функція у вигляді формули y=f(x). Де f(x) = ex + 1/x . Потрібно побудувати її графік на відрізку [а, b] = [ 0,1; 2]. Для цього на робочому листі підготуємо початкові дані для побудови діаграми як показано на Рис. 8. Рис. 8. У осередок В2 внесемо координату лівого кінця заданого відрізання (0.1). У осередок D2 - координату правого кінця відрізання (2). У осередок В3 – число інтервалів, на яке розіб'ємо заданий відрізок (5). У осередок D3 вноситься формулу для обчислення кроку розбиття інтервалу, який позначили h. У п'ятому рядку розташуємо координати рівновіддалених точок, рівновіддалених на величину h. Для цього обчислимо координати цих точок згідно формул в осередку В5 (перша точка) і в осередку С5 (друга точка). Потім внесемо формулу до осередку В6 для обчислення значення заданої функції в першій точці. Після чого формулу в осередку С5 скопіюємо в осередки праворуч від неї. А також формулу в осередку В6 також скопіюємо в осередки справа. В результаті отримаємо таблицю з даними для побудови графіка (Рис. 9.)
Рис. 9. Після чого виділяємо дані в 5-му і 6-му рядках і викликаємо Майстра діаграм. Готова діаграма показана на Рис. 10. Рис. 10.
Контрольні питання: 1.Як викликати майстра діаграм? 2.Що таке ряди даних? 3.Яка послідовність дій при побудові діаграми? 4.Які типи діаграм можна побудувати? 5.Для чого використовується тип діаграми Точкова? 6.Як відформатувати діаграму? 7.Яка послідовність дій при побудові діаграми? Лекція №13 IV.8 Створення й робота зі списком План лекції: 1. Створення й ведення списків. 2. Перевірка даних при уведенні. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|