Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Комунікація, її мета і структура

Комунікація (від лат. communicatio – зв’язок, повідомлення, передача) – це процес спілкування, обміну інформацією, знаннями, думками, ідеями і т. ін.

Необхідні умови успішної комунікації – вміння логічно мислити, грамотно використовувати закони логіки під час відбору, аналізу, передачі інформації, в організації комунікативного процесу.

Головна мета комунікативного процесу – забезпечення розуміння інформації, що є предметом обміну, та отримання нової інформації.

Базові елементи процесу комунікації:

 

1. Відправник – той , хто генерує ідеї або збирає інформацію і передає її.

2. Повідомлення – інформація, закодована за допомогою символів.

3. Канал – засіб передачі інформації.

4. Адресат – той, кому адресована інформація і хто інтерпретує її.

 

Для забезпечення взаєморозуміння відправник інформації і той, кому вона адресована повинні спиратися на закони та правила викладу інформації – логічні закони.

Необхідними умовами взаєморозуміння суб’єктів комунікації є логічність викладу в поєднанні з професійністю мови, концентрування уваги, врахування рівня інтелекту, повноти інформації, особливостей предмета обговорення.

Ділова бесіда – усний контакт між партнерами (співбесідниками), які мають необхідні повноваження з боку своїх організацій для проведення і вирішення конкретних проблем.


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  3. ISO 15504. Призначення і структура стандарту
  4. ISO 15504.Структура еталонної моделі
  5. IY.3. Общество и его структура.
  6. VІ. План та організаційна структура заняття
  7. А) Структура економічних відносин.
  8. Аграрна структура та її елементи
  9. Агропромисловий комплекс та його структура
  10. Адміністративно – територіальний устрій і соціальна структура Слобожанщини у половині XVII – кінці XVIII століття
  11. Акти з охорони праці, що діють в організації, їх склад і структура.
  12. Алфавіт мови і структура програми




Переглядів: 1159

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Правила аргументації щодо тези | Діалог як універсальна форма спілкування

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.