Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Правила аргументації щодо тези

 

Правила Помилки
1. Теза повинна бути сформульована чітко та ясно 1. Висування невизначеної, неясної, нечіткої тези
2. Теза повинна залишатись незмінною протягом усієї аргументації, критики 2. “Підміна тези”; а) “підміна тези більш слабким твердженням”; б) “втрата тези”

 


Правила аргументації щодо аргументів

Правила Помилки
1. Аргументи повинні бути сформульовані чітко і ясно 1. Висування неясних і нечітких аргументів  
2. Аргументи повинні бути повністю або частково обґрунтованими висловлюваннями 2. Необґрунтований аргумент: а) “хибний аргумент”; б) “брехливий аргумент”; в) “випередження основи”; г) “підміна критики тези критикою аргументів”
3. Обґрунтування аргументів повинно проводитися незалежно від тези 3. “Коло в обґрунтуванні”: аргументи обґрунтовуються за допомогою тези  
4. Аргументи повинні бути достатніми для обґрунтування тези а) “Надмірне обґрунтування”; б) “Поспішне обґрунтування”.

 

Правила щодо демонстрації

Правила Помилки
Між аргументами і тезою повинно бути, принаймі, відношення підтвердження “Не підтверджує”

 

ТЕМА: Культура мислення та культура спілкування

1. Комунікація, її мета і структура.

2. Діалог як універсальна форма спілкування.

3. Запитання та їх види.

4. Відповіді.

5. Дискусія, суперечка, полеміка.

6. Логічна культура як чинник формування культури спілкування.

Основні поняття: культура мислення, культура спілкування, комунікація, діалог, імператив, запитання, контекст запитання, пресупозиція запитання, відповідь, дискусія, суперечка, полеміка.

 



Читайте також:

  1. II. Правила щодо аргументів.
  2. V. Етичні правила психологічних досліджень
  3. VII. Правила техніки безпеки і гігієни праці.
  4. А ви слідуєте цім правилам, коли виступаєте публічно?
  5. Види графіків та правила їх побудови.
  6. Види графіків та правила їх побудови.
  7. Визначення поняття та правила визначення
  8. Визначення, класифікація і правила побудови індексів
  9. Вимоги до керівника, правила та принцинципи управління
  10. Відомості про правила охорони і техніки безпеки на підземних гірничих роботах.
  11. Візитні картки, правила їх оформлення та вручення
  12. Встановлення відношень між судженнями за правилами логічного квадрата.




Переглядів: 606

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Спростування | Комунікація, її мета і структура

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.