МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тест до теми: Поняття
Завдання 1. Поняття – це: а) суттєвий, необхідний і повторюваний зв’язок між думками; б) форма мислення, в якій щось стверджується чи заперечується про предмет думки; в) виведення з вихідних суджень іншого судження; г) форма мислення, що розкриває, відображує предмет в його суттєвих ознаках. Завдання 2. В якому відношенні перебувають зміст і обсяг поняття? а) зміст і обсяг – незалежні один від одного; б) зі збільшенням змісту збільшується обсяг поняття; в) зміст і обсяг поняття перебувають у відношенні оберненої залежності; г ) зменшення обсягу поняття веде до зменшення змісту; Завдання 3. Загальним називається поняття: а) до обсягу якого не входить жоден реально існуючий предмет; б) обсяг якого складається з двох і більше предметів; в) в якому мислиться ознака, ізольована від її носія, як самостійно існуюча; г) що відображає предмет, існування якого немислиме без існування яких-небудь інших предметів. Завдання 4. Яким за обсягом буде поняття “кредитор”? а) збірним; б) одиничним; в) загальним; г) нульовим. Завдання 5. В якому відношенні перебувають поняття “Україна” та “суверенна держава”? а) протилежності; б) підпорядкування; в) супідрядності; г) часткового збігу. Завдання 6. Яке з наведених нижче понять буде співвідносним? а) “істина”; б) “політика”; в) “командир”; г) “клуб туристів”. Завдання 7. Які з наведених нижче понять знаходяться у відношенні підпорядкування? а) “студент” і “турист”; б) “столиця” та “адміністративний, економічний, культурний центр держави”; в) “держава” і “федеративна держава”; г) “жінка” і “чоловік”. Завдання 8. В якому з прикладів наявна логічна операція узагальнення поняття? а) “атом” – “молекула”; б) “демократична держава” – “держава”; в) “контроль якості” – “контроль над цінами”; г) “місто” – “велике місто”. Завдання 9. В якому з прикладів наявна логічна операція обмеження поняття? а) “викладач” –“викладач логіки”; б) “студент” – “відмінник”; в) “підручник” – “книга”; г) “комплекс обслуговування” – “комплекс товарів”. Завдання 10. До якого виду належить визначення: “Система” – грецьке слово, яке в перекладі на українську означає ціле, складене з частин?” а) реальне; б) номінальне; в) індуктивне; г) екстенсивне. Завдання 11. Яку помилку допущено в наступному визначенні: “Кар’єрист – це державний службовець, який на перший план висуває власну користь та просування по службі”? а) занадто широке визначення; б) тавтологія; в) занадто вузьке визначення; г) визначення, широке в одному відношенні і вузьке в іншому. Завдання 12. Яку помилку допущено в даному поділі поняття: “Війни бувають справедливі, несправедливі та визвольні”? а) підміна підстави поділу; б) непослідовний поділ; в) занадто вузький поділ; г) занадто широкий поділ.
Читайте також:
|
||||||||
|