МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||
Тести для самоконтролюЗавдання 1.Співвіднесіть терміни та їх визначення. Відповідь подайте у поєднанні цифри та літери. До зайвого терміна запишіть відповідне визначення. 1. Надзавдання педагогічної дії 2. Монолог З. Соціально-перцептивні здібності 4.Розповідь 5.Педагогічна позиція
А. Один із різновидів усного мовлення, який характеризується: висловлюванням однієї людини, розгорненістю цього висловлювання, врахуванням реакції слухачів; Б. Жива образна форма викладу навчального матеріалу; В. Стійка усвідомлена система ставлень педагога до своєї професії, об'єктів професійної діяльності; Г. Особистісно привабливе творче завдання; Д.?
Завдання 2.Визначте структуру розповіді вчителя старшокласникам на годині спілкування "Серце матері". Назвіть структурні елементи розповіді, мету вчителя щодо кожного. (1)... Я дивлюся у ваші очі... Вони такі щирі, добрі, лагідні. І я вірю, що й ви такі ж, що ви ніколи не вчините нічого злого. І все ж хотілося застерегти вас від біди, тому наважусь поговорити про гірку долю матері. (2) Ви, мабуть, зустрічали матерів, котрі кидають своїх дітей. Так, на жаль, це трапляється... Мені в пам’яті такий випадок; коли я про нього згадую, то мурашки по тілу. (3) Уявіть собі сучасну дівчину. Уявили? Молоденька, струнка, мов тополька, з великими чорними очима, чарівною посмішкою. Вона була красивою, а красивих важко не помітити, і її помітили... Вона познайомилася з юнаком, а через рік народила дитину. Батьки відцуралися від неї. Що їй було робити? Вона не знала... І от вона вирішує... подарувати свою дитину. Так вона й зробила, а згодом про есе забула. І знову цвіла її весна, вона така ж приваблива, а поряд знайомі, друзі... (4) Та весна проходить, за весною - літо, і наступає осінь... Похмура, з сивими косами дощів і чорними крилами хмар. Промайнули щасливі роки цвітіння, згасла краса, зникли друзі. І залишилась одна самотність. І ця жінка, котра стала чимось схожа на осінь, згадала про своє дитя, про свою кровинку. Вона приходила до будиночка, де залишила свого сина, раз на місяць, згодом, кожен день, та не змогла повернути сина, який виріс, не знаючи, хто його справжня матір. Відповідь подайте за схемою:
Завдання 3. а) Визначте надзавдання цієї розповіді; б) Який із структурних елементів розповіді, на вашу думку, розроблений недостатньо? Обґрунтуйте і доповніть власним варіантом. Теми рефератів: 1. Розповідь учителя з позицій творчої діяльності. 2. Система К.С. Станіславського та її придатність у педагогічній діяльності. 3. Емоційно-виразні особливості діяльності вчителя.
Читайте також:
|
||||||||||||||
|