МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Лабораторне заняття № 3Тема: Зовнішня та внутрішня техніка вчителя. Саморегуляція психічного стану вчителя Опорні поняття:зовнішній вигляд, педагогічний імідж, внутрішня-техніка, міміка, жести, постава, пантоміміка, експресія, самопрезентація, зоровий контакт, педагогічна техніка, технологічне настроювання, саморегуляція, м'язовий затискач, релаксація, аутогенне тренування, музикотерапія, бібліотерапія, трудотерапія, мажор, імітаційна гра. Завдання для студентів І. Теоретичне завдання:підготувати відповіді на питання. 1. Педагогічна техніка учителя як складова педагогічної майстерності. Зв'язок зовнішньої та внутрішньої техніки педагога. 2. Культура зовнішнього вигляду вчителя (постава, хода, поза, міміка, жести, одяг). Внутрішня і зовнішня техніка у створенні професійного іміджу педагога. 3. Способи саморегуляції поведінки вчителя. 4. Техніка емоційного настроювання на публічну діяльність. √ 5. Чи вбачаєте Ви протиріччя між естетикою зовнішності вчителя і вимогами сучасної моди? "Модність" учителя є позитивною чи негативною складовою його професійного іміджу? II. Практичні завдання. 1. З рекомендованої літератури підібрати та виконати вправи на корекцію свого зовнішнього вигляду. Оцінити рівні сформованої таких показників зовнішньої техніки вчителя, як пластика тіла; очі, напрямок погляду; м'язовий тонус; міміка; жести; гармонійність одягу. Скласти самозвіт та самохарактеристику зовнішньої техніки, заповнивши таблицю:
Критерії та показники техніки вчителя. Наприклад:
Висновок.
2. Скласти банк способів та вправ на саморегуляцію самопочуття вчителя та підготуватися до проведення їх із студентами. 3. Скласти приблизні програми самонавіювання на попередження невпевненості, страху, для відпочинку тощо. 4. Подумайте, чи є протиріччя у вислові А.С. Макаренка: "Педагог не може не грати. Не можна допустити, щоб наші нерви були педагогічним інструментом... Та не можна просто сценічно грати, зовнішньо. Це не мертва гра, техніка, а справжнє відображення тих процесів, що відбуваються в нашій душі" (Собр. соч.; В 8 т. - Т. 4. - С. 261). Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|