МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тести для самоконтролюЗавдання 1. Співвіднесіть терміни та їх визначення. Відповідь запропонуйте у вигляді поєднання цифри та літери. 1. Психологічне настроювання на майбутню діяльність 2. Аутогенне тренування 3. Музикотерапія 4. Бібліотерапія
А. Життєрадісний, оптимістичний настрій людини або колективу; Б. Метод регуляції психічного стану за допомогою читання літератури; В. Набуття стану готовності до цілісного процесу діяльності; Г. Метод регуляції психічного стану за допомогою музики; Д. Співпереживання, розуміння будь-якого почуття, яке переживає інша людина, і відповідний вияв почуттів; Е. Психотерапевтичний метод свідомої психічної саморегуляції людини, що полягає в оволодінні системою прийомів концентрації уваги, м'язової релаксації, самонавіювання. Завдання 2. Уявіть, що ви стали учасником методичного семінару молодих учителів. На семінарі обговорюється проблема емоційної регуляції педагога. Висловлюються різноманітні погляди з актуальних проблем, суть яких полягає в тому, що: 1. Учитель повинен піклуватися про своє психічне самопочуття, намагаючись уникати стресових ситуацій у школі; адже, як говорив В.О.Сухомлинський, робота вчителя - це робота серця й нервів, а їх треба берегти. 2. Учителю необхідно активно виявляти свої емоційні переживання учням, тільки тоді вони можуть повірити і довіритись йому. 3. Поведінка вчителя повинна бути доцільною, його емоційні реакції підпорядковуються педагогічному завданню, вимогам ситуації, що склалася. Оберіть найбільш правильні, на Ваш погляд, судження. Аргументуйте свою відповідь. Завдання 3.Уявіть, що Ви пережили стан афекту в складній педагогічній ситуації (наприклад, Вам нагрубив учень, або Ваші учні демонстративно проігнорували, опротестували Ваші вказівки тощо). Назвіть можливі засоби саморегуляції, які дозволять Вам зменшити свій гнів, роздратування. У довільній формі опишіть Ваші дії щодо використання прийомів у цій ситуації. Теми рефератів 1. А.С. Макаренко та В.О. Сухомлинський про значення для педагога уміння володіти собою. 2. Шляхи формування творчого самопочуття вчителя. 3. Діалектика шкільної та театральної педагогіки як умова розвитку творчих здібностей учителя. 4. Зовнішній вигляд учителя і його педагогічна роль. 5. Учитель і мода (культура зовнішнього вигляду).
Читайте також:
|
||||||||
|