Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Варіант 9

1. Алгоритм розв’язання конфліктів на основі співробітництва.

2. Індивідуально- психологічні фактори взаєморозуміння.

Варіант 10

1. Стилі поведінки в конфлікті. Сітка Томаса – Кіллмена.

2. Особисті чинники конфліктів в організації.

Варіант 11

1. Визначення і суть конфлікту

2. Методи дослідження конфліктів та керування ними.

Варіант 12

1. Понятійний апарат конфліктології.

2. Причини виникнення конфліктів.

Варіант 13

1. Засоби та прийоми впливу на опонента з метою попредження конфлікту.

2. Методи нормативної регуляції конфліктів

Варіант 14

1. Передумови виникнення та розвитку конфліктології

2. Місце конфліктології в системі наук

Варіант 15

1. Проблема досягнення соціальної згоди у суспільстві.

2.Підходи до вивчення конфліктів у психології: організаційний, діяльнісний, особистісний.

Варіант 16

1.Джерела та причини виникнення соціальних конфліктів.

2.Конфлікт у розвитку. Основні види еволюції конфлікту.

Варіант 17

1. Поняття конфліктної компетентності.

2. Толерантність у конфліктній ситуації.

Варіант 18

1. Поняття конфліктологічної компетентності.

2. Діяльність керівника у залагодженні конфліктів.

Варіант 19

1. Агресія та гнів у конфлікті.

2. Конфліктогенні особистості та їх роль у конфлікті.

Варіант 20

1. Стилі спілкування та конфлікти.

2. Основні етапи розвитку конфліктології.

Варіант 21

1. Природа конфлікту.

2. Деструктивні та конструктивні функції конфліктів.

Варіант 22

1. Методика проведення конструктивного спору, полеміки.

2. Педагогічна позиція викладача у педагогічному конфлікті.

Варіант 23

1. Інноваційні конфлікти.

2. Технології попередження конфліктів.

Варіант 24

1. Динаміка конфлікту.

2. Соціально – трудові конфлікти взаємостосунків у спільноті: фактори конфліктності та згоди.

Варіант 25

1. Сімейні конфлікти.

2. Засоби врегулювання внутрішньоособистісних конфліктів.

Варіант 26

1. Емпатія як складова конфліктологічної компетентності соціального педагога.

2. Причини та джерело подружніх конфліктів.

Варіант 27

1. Методика проведення конструктивного спору, полеміки.

2. Попередження, вирішення та керування конфліктами в організації.

Варіант 28

1.Засоби вирішення подружніх конфліктів.

2. Зовнішні та внутрішні причини педагогічних конфліктів.

Варіант 29

1. Умови ефективного керування конфліктами.

2. Конфліктна та конфліктологічна компетентність соціального педагога.

Варіант 30

1. Посередницька діяльність у залагодженні конфліктів.

2. Вирішення конфліктів без посередника.



Читайте також:

  1. II варіант
  2. VI етап. Аналіз варіантів зміни цін конкурентами.
  3. Алгоритм планування податкових платежів. Вибір оптимального варіанту оподаткування та сплати податків.
  4. АЛОМОРФИ І ВАРІАНТИ МОРФЕМ
  5. Альтернативні варіанти виробництва при повній зайнятості ресурсів
  6. Альтернативні варіанти геополітичної орієнтації України
  7. Альтернативні варіанти довгострокового фінансування діяльності підприємства
  8. В якому варіанті вказані принципи системи фізичного виховання?
  9. Варіант
  10. Варіант
  11. Варіант
  12. Варіант




Переглядів: 328

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методичні рекомендації щодо виконання контрольних робіт | ПЕРЕЛІК ЗАПИТАНЬ ДЛЯ КОНТРОЛЮ З КОЖНОГО ЗМІСТОВНОГО МОДУЛЯ І ДИСЦИПЛІНИ В ЦІЛОМУ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.