Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПЕРЕЛІК ЗАПИТАНЬ ДЛЯ КОНТРОЛЮ З КОЖНОГО ЗМІСТОВНОГО МОДУЛЯ І ДИСЦИПЛІНИ В ЦІЛОМУ

ЗМІСТОВНИЙ МОДУЛЬ 1”Загальна теорія конфлікту”

1. Визначення поняття „конфлікт”.

2. Ранні уявлення про конфлікт. Донауковий етап.

3. Монодисциплінарний етап.

4. Міждисциплінарний етап.

5. Предмет та задачі конфліктології.

6. Місце конфліктології в системі наук.

7. Дайте характеристику поняття „конфліктність.”

8. Активні конфліктні стратегії: суперництво і співробітництво.

9. Методика проведення конструктивного спору, полеміки.

10. Конфліктологія – галузь наукових знань, що вивчає конфлікт.

11. Понятійний аппарат конфліктології.

12. Визначення і суть конфлікту.

13. Методи дослідження конфліктів та керування ними.

14. Функції конфлікту.

15. Типологія конфліктів.

16. Конфліктна ситуація.

17. Соціальна напруга.

18. Психологія учасників конфлікту.

19. Конструктивні технології вирішення конфліктів.(консенсус, компроміс)

20. Вирішення колективних трудових конфліктів.

21. Переговори як метод вирішення конфліктів.

22. Динаміка конфлікту.

23. Профілактика конфлікту.

24. Поняття „конфліктостійкість”.

25. Картографія конфлікту.

ЗМІСТОВНИЙ МОДУЛЬ 2 „Педагогічна конфліктологія”

1. Поняття про стратегії вирішення педагогічних конфліктів.

2. Структура стратегії вирішення педагогічних конфліктів. Педагогічна позиція викладача у педагогічному конфлікті.

3. Поняття тактики вирішення педагогічних конфліктів. Види тактик вирішення педагогічних конфліктів.

4. Поняття про методи вирішення педагогічних конфліктів. Прийоми вирішення педагогічних конфліктів. Критерії конструктивного вирішення педагогічних конфліктів.

5. Особливості поведінки студентів у конфлікті.

6. Педагогічна позиція викладача у педагогічному конфлікті.

7. Причини конфліктів у школі.

1. Конфлікти у роботі з молодшими школярами.

2. Конфліктні ситуації у роботі з підлітками.

3. Конфлікти зі старшокласниками.

4. Взаємодія вчителя з учнями.

5. Розуміння конфлікту вчителями та учнями.

6. Поняття конфліктологічної компетентності соціального педагога у галузі вирішення професійних, педагогічних конфліктів.

7. Структура конфліктологічної компетентності.

8. Зміст конфліктологічної готовності соціального педагога.

9. Дайте характеристику конфлікту розвитку малої групи.

10. Етичні конфлікти у роботі з підлітками.

11. Конфліктна поведінка вчителя.

12. Захисна поведінка людини у конфліктній ситуації.

13. Поняття конфліктологічної компетентності соціального педагога у галузі вирішення професійних, педагогічних конфліктів.

14. Структура конфліктологічної компетентності.

15. Базові конфліктологічні компетенції соціального педагога

16. Зміст конфліктологічної готовності соціального педагога.

17. Основні причини подружніх конфліктів.

18. Психотравмуючі наслідки сімейних конфліктів.

19. Динаміка трудностей у сімейних стотсунках.

20. Типологія важких сімейних стосунків.


Читайте також:

  1. D) оснащення виробництва обладнанням, пристроями, інструментом, засобами контролю.
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. IV. Загальна схема поточного і підсумкового контролю та оцінювання знань студентів
  4. IV. ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ ДО
  5. IV. Питання самоконтролю.
  6. V Розвиток кожного нижчого рівня не припиняється з розвитком вищого.
  7. V. ПОРЯДОК ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ
  8. V. ПРИМІРНИЙ ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ, ЯКІ ВИНОСЯТЬСЯ НА ЗАЛІК
  9. V. СИСТЕМА ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ
  10. VI. Перелік питань для підсумкового контролю знань, умінь та навичок
  11. VII. ТЕСТИ З ДИСЦИПЛІНИ «МІЖНАРОДНА
  12. Автоматизація контролю та діагностування вузлів РЕА




Переглядів: 316

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Варіант 9 | Перелік контрольних запитань з дисципліни в цілому

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.