МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||
Актуальність теми.МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ МЕДИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ Імені О.О. БОГОМОЛЬЦЯ «Затверджено» На методичній нараді Кафедри педіатрії № 2 Завідувач кафедри Член-кор. НАМН України, професор О.П. Волосовець _______________________________ «____» __________________ 2012 р.
МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ДО ПРАКТИЧНОГО (СЕМІНАРСЬКОГО) ЗАНЯТТЯ
Київ 2012 Актуальність теми. Одним з основних пріоритетів охорони здоров’я| України є охорона материнства і дитинства. Лікувально-профілактична допомога дітям – це система, яка забезпечує організацію медичного спостереження за здоровими дітьми і підлітками та надає їм кваліфіковану медичну допомогу. Загальними принципами організації цієї допомоги є доступність і безкоштовність основних її видів, синтез лікувальної і профілактичної роботи, дільничний принцип медичної допомоги (або надання її сімейним лікарем або лікарем загального профілю), застосування диспансерного методу, послідовність амбулаторної і стаціонарної допомоги, етапність спеціалізованого медичного забезпечення. Головні задачі медичного персоналу лікувального відділення – встановлення правильного діагнозу і проведення ефективного лікування. Успіх лікування залежить від чіткої роботи лікарів, середнього та молодшого медичного персоналу; від виконання лікувального та санітарно-протиепідемічного режимів. Догляд за хворою дитиною є складовою частиною лікувального процесу, від нього залежить ефективність терапевтичних заходів та одужання хворого. Доглядають за дитиною медичні працівники та родичі хворого. Взаємовідносини медичних працівників з хворим, з його родичами, між собою, з суспільством повинні базуватися на деонтологічних принципах, які формувались століттями попередніми поколіннями лікарів. Знання цих принципів – одна з необхідних умов успішного лікування. Деонтологічні основи поведінки медичного працівника, деонтологія спілкування, лікарська таємниця, деонтологія медичної документації, деонтологія наукових досліджень та застосування новітніх наукових досягнень, деонтологія аналізу медичних помилок вивчаються студентами не тільки на окремих заняттях, а й засвоюються під час усього навчання в університеті, спілкування з викладачами, лікарями, пацієнтами. Правильне ведення медичної документації - відповідальний обов'язок лікаря-педіатра і медичної сестри. Це обумовлено тим, що в документах знаходяться дані про стан здоров'я дитини, перенесені ним захворювання, проведені лікувально-діагностичні заходи. Крім того, медичні документи мають юридичне значення. Таким чином, від правильного і чіткого ведення медичної документації залежить правильна оцінка анамнестичних відомостей, даних медичного обстеження, і, відповідно, правильна постановка діагнозу і призначення адекватного лікування. Необхідно відповідально підходити до правильного ведення медичної документації.
2. Конкретні цілі:
· Знати особливості надання медичної допомоги в педіатрії. · Вміти трактувати основні поняття медичної деонтології та етики. · Ознайомитися з нормами правової відповідальності молодого фахівця. · Знати вимоги до медичного персоналу при роботі з дітьми. · Проаналізувати фізіологічні та психологічні особливості дітей різного віку. · Сформувати уявлення про основні психотерапевтичні підходи до хворих дітей. · Оволодіти навичками встановлення психологічного контакту з хворими та їх родичами. · Демонструвати володіння основними морально-деонтологічними принципами медичного фахівця та принципами фахової субординації в педіатрії. · З`ясувати функціональні обов’язки молодшого медичного персоналу у поліклініках та стаціонарах. · Скласти перелік основних розділів роботи медичної сестри на педіатричній ділянці та педіатричному відділенні лікарні. · Визначати зміст догляду за хворими дітьми та його роль в структурі лікувальних заходів. · Вміти проводити розпитування хворого, виділяти основні скарги та заповнювати титульну сторінку історії хвороби. · Знати перелік медичної документації дитячої поліклініки і педіатричного стаціонару, правила прийому і реєстрації хворих. · Знати схему (основні розділи) медичної документації, усвідомлювати значущість інформації, яка міститься в медичних документах. · Знати правила заповнення медичної документації дитячої поліклініки і педіатричного стаціонару, правила ведення історії хвороби і історії розвитку дитини. · Аналізувати інформацію, що міститься в медичних документах дитячої поліклініки (історії розвитку здорової дитини, карти профілактичних щеплень, журналу виклику лікаря додому, журналу диспансерних груп, журналу відвідувань кабінету здорової дитини) і педіатричного стаціонару (медичної карти стаціонарного хворого, журналу прийому хворих, статистичного талону).
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||
|