МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Форми здійснення фінансової діяльності держави.Фінансова діяльність держави здійснюється в різних формах. Перш за все, вона здійснюється в правовій і не правовій формах. Основною формою фінансової діяльності є правова. Держава здійснює мобілізацію, розподіл і використання фінансових ресурсів, приймаючи фінансово-правові акти. Фінансово-правові акти класифікують за: а) юридичними властивостями, б) юридичною природою, в) органами, що видають фінансово-правові акти. За юридичними властивостями фінансово-правові акти поділяються на 1) нормативні; 2) індивідуальні; 3) змішані. Нормативні фінансово-правові акти регулюють відносини, які складають предмет фінансового права і містять тільки загальнообов’язкові правила поведінки. До них відносяться Бюджетний кодекс України, закони, які встановлюють режим різних податків і зборів та ін. Індивідуальні фінансово-правові акти регулюють конкретні фінансові відносини за участю конкретних суб’єктів з допомогою нормативних правових засобів. Змішані фінансово-правові акти одночасно містять нормативні та індивідуальні приписи. До них відноситься щорічне прийняття закону «Про державний бюджет на наступний фінансовий рік». Такий закон містить як і загальнообов’язкові, так і індивідуальні фінансово-правові розпорядження. За юридичною природою фінансово-правові акти поділяються на: а) законодавчі і б) підзаконні. До законодавчих фінансово-правових актів відносяться закони України, які регулюють відносини, що складають предмет фінансового права. До підзаконних фінансова-правових актів відносяться всі інші. За органами, які видають фінансово-правові акти, останні поділяються на: - фінансово-правові акти, що приймаються представницькими органами влади у формі законів і постанов; - фінансово-правові акти, що приймаються виконавчими органами влади загальної компетенції у формі указів, постанов і розпоряджень; - фінансово-правові акти, що приймаються виконавчими органами влади спеціальної компетенції у формі інструкцій, листів, рішень; - фінансово-правові акти, що приймаються представницькими і виконавчими органами місцевого самоврядування у формі постанов і рішень. Різновидом фінансово-правових актів є фінансово-планові акти. Фінансово-планові акти приймаються відповідними органами і організаціями в процесі фінансової діяльності держави і містять планові показники доходів і видатків. До них відносять: а) державний бюджет, бюджети муніципальних утворень; б) фінансові плани державних і муніципальних унітарних підприємств; г) бюджети державних позабюджетних фондів та ін. В процесі фінансової діяльності виникають і організаційні відносини, які не набувають правової форми. Але нерідко ці відносини набувають правового оформлення. З організаційної точки зору фінансова діяльність держави здійснюється у формі створення і виконання централізованих і децентралізованих фондів грошових засобів. Державні централізовані фонди грошових засобів представленні державним бюджетом, бюджетами муніципальних утворень, а також державними і муніципальними позабюджетними фондами грошових засобів. Державні і муніципальні децентралізовані фонди мають місце на державних і муніципальних унітарних підприємствах.
Читайте також:
|
||||||||
|