Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



РЕЦЕНЗІЯ

 

на навчальний посібник до вивчення навчальної дисципліни «Фармакологія» для підготовки студентів вищих навчальних закладах І – ІІ рівня акредитації по спеціальності «Ветеринарна медицина», що складений викладачем ветеринарних дисциплін Технолого – економічного коледжу Білоцерківського НАУ, спеціалістом вищої категорії, викладачем – методистом Фучило Л.Д.

 

 

Навчальний посібник складений згідно програми курсу дисципліни «Фармакологія» для студентів вищих навчальних закладів І – ІІ рівня акредитації та згідно вимог щодо оформлення і створення методичного посібника.

Матеріал викладено в зручні формі, теми висвітлені згідно плану.

Посібник вміщує опис теоретичних занять. На кожне заняття розроблено план, вказана рекомендована література, стисло та в достатньому обсязі викладено зміст кожної теми, який ілюструється кольоровими малюнками, кодограмами. В кожній темі присутні рубрики: Основні терміни і поняття, Запам’ятайте! та Цікаво знати!

Для глибокого вивчення та засвоєння матеріалу в кінці кожної теми надані запитання для самоконтролю знань, вправи з виписування рецептів, графічні чи словникові диктанти та тестові завдання, що є позитивним для підвищення якості знань студентів.

В кінці посібника в алфавітному порядку складено глосарій.

Навчальний посібник рекомендую до затвердження, вважаю що він виконаний в достатньому професійному рівні і може бути рекомендованим для студентів вищих навчальних закладів І – ІІ рівня акредитації по спеціальності «Ветеринарна медицина».

 

Викладач дисциплін ветеринарної

медицини Технолого – економічного

коледжу Білоцерківського НАУ,

спеціаліст вищої категорії,

викладач – методист Корнієнко Н.Е.


Читайте також:

  1. ІІ. АНАЛІТИЧНІ ЖАНРИ: кореспонденція, стаття, коментар, огляд, рецензія, відкритий лист
  2. Основні вимоги до виконання та оформлювання курсової, бакалаврської робіт. Рецензія, відгук як критичне осмислення наукової праці
  3. РЕЦЕНЗІЯ
  4. РЕЦЕНЗІЯ
  5. Рецензія
  6. РЕЦЕНЗІЯ
  7. Рецензія
  8. РЕЦЕНЗІЯ
  9. РЕЦЕНЗІЯ
  10. Рецензія
  11. РЕЦЕНЗІЯ
  12. Рецензія




Переглядів: 413

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Зоокумарин | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.