Алгоритм графічних побудов
1. Вибрати площини-посередники, які перетинають задані поверхні по найпростіших за формою лініях.
2. Визначити характерні точки лінії перетину:
а) точки, які належать обрисам проекцій поверхонь;
б) екстремальні точки (найвищі, найнижчі).
3. Побудувати лінії перетину поверхонь вказаними посередниками і знайти проміжні точки перетину побудованих ліній у кожному посереднику.
4. З’єднати точки з врахуванням видимості частин перетину поверхонь.
Читайте також: - C. 3. Структурна побудова управління організаціями.
- Rete-алгоритм
- Аксіоматичний метод у математиці та суть аксіоматичної побудови теорії.
- Алгоритм
- Алгоритм
- АЛГОРИТМ
- АЛГОРИТМ
- Алгоритм
- Алгоритм 1.
- Алгоритм 2
- Алгоритм RLE
- Алгоритм адресного вибору оптимального безрецептурного вітаміновмісного лікарського препарату, лікарської форми і шляху введення
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|