Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Задачі для самостійної підготовки

 

Задача 1. За двома проекціями поверхонь, що перетинаються, визначте:

а) яким методом отримана лінія взаємного перетину двох поверхонь;

б) яка з поверхонь має просторовій отвір (отвори), а яка з них зберігає цілісність;

в) за допомогою яких ліній побудовані прекції точок лінії перетину;

г) які з точок знаходяться на межі видимості двох поверхонь, що перетинаються.

 

Задача 2. Побудуйте лінію взаємного перетину поверхонь:

а) двох сфер, відповідно, з діаметрами 40 мм та 25 мм, які мають спільну вісь обертання;

б) двох циліндрів обертання, відповідно, з діаметрами 40 мм та 30 мм, які мають спільну вісь обертання, перпендикулярну до П3;

Задача 3. Побудуйте лінію взаємного перетину сфери, в яку повністю врізані такі поверхні:

1) циліндр обертання, який має спільну точку дотику з головним меридіаном сфери;

2) тригранна призма, ребра якої перпендикулярні до П2, причому одно з них має спільну точку дотику з екватором сфери.

Задача 4. Застосовуючи метод січних площин-посередників, побудуйте лінію взаємного перетину двох поверхонь.

Задача 5. Застосовуючи метод січних сфер-посередників, побудуйте лінію взаємного перетину двох поверхонь.

Задача 6. Побудуйте лінію взаємного перетину двох поверхонь із застосуванням методів перетворень.



Читайте також:

  1. IXX. ОСОБЛИВОСТІ ПРИЙОМУ ДО кафедри військової підготовки НАУ
  2. V. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯ
  3. VІ. КАРТА САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТА
  4. А) Задачі, що розкривають зміст дій
  5. Алгоритм розв’язання задачі
  6. Алгоритм розв’язання задачі
  7. Алгоритм розв’язання розподільної задачі
  8. Алгоритм розв’язування задачі
  9. Алгоритм розв’язування задачі
  10. Алгоритм розв’язування задачі
  11. Алгоритм розв’язування задачі
  12. Алгоритм розв’язування задачі




Переглядів: 1297

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Алгоритм графічних побудов | Розгортки поверхонь

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.