МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||
Кинетостатічеський розрахунок чотирьохшарнірного механізму (метод проекцій або аналітичний).Зобразимо|змальовуватимемо| розрахункову схему механізму і нанесемо|завдаватимемо| на неї всі зовнішні сили і моменти (рис.4.12).
Постановка завдання. 1. Визначення рухливості механізму, числа надмірних|надлишкових| зв'язків в КП і числах невідомих в силовому розрахунку. 2. Визначення швидкостей і прискорень ланок і центрів їх мас. 3. Визначення головних векторів і головних моментів сил інерції. 4. Кинетостатічеський розрахунок механізму. 4.1 Ланка 5 (Рис. 4.13).
Рис. 4.13 4.2 Ланка 4. (Рис. 4.13).
4.3 Ланка 4. (Рис. 4.14). Рис. 4.14 Рівняння силової рівноваги в проекціях на осі координат
Таким чином ми склали систему 9-и рівняння з 9-у невідомими. При складанні цієї системи була врахована рівність дії і протидії Fij = - Fji ( без урахування цієї рівності загальне число невідомих і рівнянь системи 18 ). Складемо матрицю цієї системи: З вирішення цієї системи рівнянь визначаються реакції в КП і рушійному моменті Мд3 Примітка|тлумачення|: Детальніше з|із| силовим розрахунком механізмів важелів Ви познайомитеся на вправах і при виконанні 2-го домашнього|хатнього| завдання|задавання|. Контрольні питання до лекції 4. 1. Що вивчається в розділі курсу динаміка машин і механізмів ? (стр.1) 2. Як формулюються пряме і зворотне завдання|задачі| динаміки машин ? (стр.1) 3. Що називається "енергією", "роботою" і "потужністю" ? (стр.2) 4. Як ідеальні механізми перетворять енергію ? (стор. 3) 5. Сформулюйте аксіому освобождаемости| від зв'язків ? (стр.3-4) 6. Дайте класифікацію сил, що діють в кінематичних парах механізмів ? (стор. 4-5) 7. Зобразите|змальовуватимете| реакції в ідеальних кінематичних парах плоского механізму ? (стор. 5-6) 8. Перерахуєте види силового розрахунку механізмів ? (стор. 6) 9. Запишіть рівняння кинетостатического| рівноваги механічної системи ? (стор. 6) 10. Як визначити число невідомих в силовому розрахунку ? (стр.7) 11. Опишіть алгоритм силового розрахунку простого зубчатого|зубчастого| механізму ? (стр.8-9) 12. Опишіть алгоритм силового розрахунку чотирьохшарнірного механізму ? (стр.10-12)
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||
|