Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 2. Структура та опис базової ІТ-системи

2.1. Опис базової ІТ-системи

2.2. Концептуальний рівень опису

2.3. Логічний рівень опису

2.4. Фізичний рівень опису

 

Опис базової ІТ-системи

Засоби та методи обробки даних можуть мати різне значення. Виходячи з цього, розрізняють глобальну, базову та спеціальну інформаційні технології [37].

Глобальна інформаційна технологія включає в себе моделі, методи і засоби формування та використання інформаційних ресурсів в суспільстві [7].

Базова інформаційна технологія орієнтована на визначену область застосування (виробництво, наукові дослідження, проектування, навчання). Вона повинна задавати моделі, методи та засоби вирішення інформаційних задач в певній предметній області. Базову інформаційну технологію представляють у вигляді сукупності інформаційних процесів, процедур та операцій, що направлені на одержання якісного інформаційного продукту із вихідних інформаційних ресурсів у відповідності до поставленого завдання. Як сукупність процесів, процедур і операцій базова ІТ розглядається на трьох рівнях: концептуальному (визначається змістовний аспект, що використовує мову відповідної предметної області), логічному (відображається формальний, тобто модельний опис на мові інформаційних та математичних моделей) та фізичному (описується реалізація на мові програмно-апаратних засобів).


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  3. ISO 15504. Призначення і структура стандарту
  4. ISO 15504.Структура еталонної моделі
  5. IY.3. Общество и его структура.
  6. VІ. План та організаційна структура заняття
  7. А) Структура економічних відносин.
  8. Аграрна структура та її елементи
  9. Агропромисловий комплекс та його структура
  10. Адміністративно – територіальний устрій і соціальна структура Слобожанщини у половині XVII – кінці XVIII століття
  11. Акти з охорони праці, що діють в організації, їх склад і структура.
  12. Алфавіт мови і структура програми




Переглядів: 385

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Особливості інформаційних технологій в організаціях різного типу | Концептуальний рівень опису

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.