Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Концептуальний рівень опису

Концептуальна модель базової інформаційної технології містить інформаційний опис предметної області. На рис. 2.1. представлено шари інформаційної технології, процесів, процедур та операцій.


Рис. 2.1 Концептуальна модель базової інформаційної технології (за В.В. Трофимовим [7])


На рис. 2.1 вертикальною пунктирною лінією зліва зображуно процеси та процедури, що працюють з інформаційними потоками, в яких переважає смисловий зміст (відбувається перетворення інформації в дані, і навпаки), в центрі – працюючі з даними, в яких переважає синтаксичний аспект інформації, а справа – працюючі зі знаннями, в яких переважає семантичний аспект інформації.

Якщо побудувати ланцюг, що складається із процесів та процедур перелічених на рис. 2.1 послідовно зліва направо, то одержимо опис перетворення процесів інформаційних ресурсів в інформаційний продукт з плином часу (рис. 2.2) [7].

 

Рис. 2.2 Процеси перетворення інформаційних ресурсів

 

Формування інформаційних ресурсів здійснюється в процесі «Одержання», і розпочинається з процедури «Збору інформації», що відображає предметну область (параметри, характеристики, стан об’єкту управління). Зібрана інформація повинна бути відповідним чином підготовлена (осмислена, структурована, перевірена на предмет повноти, достовірності і т.д.). Після підготовки і перевірки інформація може бути передана для перетворення традиційними способами або перетворена в дані в процесі введення. Процедури збору, підготовки, перевірки та введення інформації як правило є ручними (крім процедур введення і перевірки, що можуть бути частково автоматизовані).

Наступним, після процесу «Одержання» інформаційним процесом є перетворення даних. Ці процеси протікають під управлінням різноманітних програм. Процес обробки даних передбачає процедури перетворення значень і структур даних шляхом моделювання, логічного виведення і т.д.

Процес «Відображення» включає в себе процедури перетворення даних в форму, зручну для відтворення: звук, зображення – текстову, цифрову, графічно, відео, тверду копію на папері.

Процес «Формування» входить в базову інформаційну технологію, оскільки вищим її продуктом є знання. Формування знання як вищого інформаційного продукту до цих пір було перевагою людини. Автоматизований процес надання знань допомагає під час вирішення важко формалізованих задач. В цьому процесі об’єднуються такі процедури, як формалізація знань, їх накопичення та генерація (виведення) нових знань на основі накопичених.

Процес «Обміну» передбачає передачу даних поміж усіх процесів інформаційної технології та пов'язаний з усіма процедурами на рівні даних. Під час обміну даними виділяють три основних типи процедур: комутація, маршрутизація (передача даних по каналам зв’язку та організація мережі) і передача. Процедури передачі даних реалізуються за допомогою операцій кодування-декодування, модуляції-демодуляції, узгодженню та підсиленню сигналів. Процес обміну дозволяє передавати дані між джерелом та одержувачем, використовується в процесах одержання і відображення інформації, а також сприяє процесу накопичення інформації, що поступає з багатьох джерел.

Процес «Накопичення» дозволяє перетворювати інформацію, тривалий час зберігати, постійно оновлюючи, і за потреби оперативно вилучати в заданому об’ємі за певними ознаками. Процедури цього процесу – архівування, обновлення і пошук – полягають в організації збереження та актуалізації даних. Остання здійснюється за допомогою операцій додавання нових даних, корегування (зміни значень або елементів структур) даних та їх знищення.


Читайте також:

  1. Cинтаксис опису змінних
  2. II рівень
  3. Аналоговий рівень доведення
  4. АРХІВНЕ ОПИСУВАННЯ: ПОНЯТТЯ, ВИДИ, ПРИНЦИПИ І МЕТОДИ
  5. АРХІВНЕ ОПИСУВАННЯ: ПОНЯТТЯ, ВИДИ, ПРИНЦИПИ І МЕТОДИ
  6. Атомарний рівень будови речовини
  7. БАЗОВИЙ РІВЕНЬ
  8. БАЗОВИЙ РІВЕНЬ
  9. Базовий рівень
  10. Базовий рівень підготовки.
  11. Безробіття та його природний рівень
  12. Безробіття як економічне явище. Суть ,рівень та види безробіття




Переглядів: 494

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 2. Структура та опис базової ІТ-системи | Логічний рівень опису

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.