МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Логічний рівень описуЛогічний рівень інформаційної технології можна уявити як комплекс взаємопов’язаних моделей, що формалізують інформаційні процеси під час трансформації інформації в дані. Формалізовані у вигляді моделей інформаційних технологій дозволяють пов’язати параметри інформаційних процесів і надають можливості щодо реалізації управління інформаційними процесами та процедурами. На рис. 2.3 зображено логічну модель базової інформаційної технології, що відображає схему взаємозв’язку моделей інформаційних процесів. На основі моделі предметної області, що характеризує об’єкт управління, створюється загальна модель управління. Згодом, на її основі формуються моделі вирішуваних задач. Під час обробки даних виникають всі основні інформаційні моделі: обробки, обміну та накопичення даних, представлення знань. Модель обробки даних передбачає формалізований опис процедур організації обчислювального процесу (операційні системи), перетворення (алгоритми і програми сортування, пошуку, створення і перетворення статистичних і динамічних структур) та логічного виведення (моделювання). Модель обміну даними включає в себе формальний опис процедур, що виконуються в обчислювальній мережі: передачі (кодування, модуляції в каналах зв’язку), комутації та маршрутизації (протоколи мережного обмін) та описується за допомогою міжнародних стандартів: OSI (взаємодії відкритих систем), локальних мереж (IEEE 802) та специфікації мережі Internet. Модель накопичення даних описує як СУБД, так і саму інформаційну базу, котра представляється базою даних і базою знань. Процес переходу від смислового (інформаційного) опису до фізичного характеризується трирівневою системою моделей представлення інформаційної бази: концептуальної (яка і в котрому об’ємі інформація повинна накопичуватися під час реалізації інформаційної технології), логічної (структура і взаємозв’язки елементів інформації) та фізичної (методи розміщення даних і доступу до них на машинних носіях). Рис. 2.3 Логічна модель базової інформаційної технології системи рівня процесів (за В.В. Трофимовим [7]) Функції управління базами даних регламентують: мова баз даних SQL (Structured Query Language); інформаційно-довідкова система IRD (Information Resource Dictionary System); протокол віддаленого доступу операцій RDA (Remote Data Access); PAS (Publicly Available Specifications) Microsoft та відкритий прикладний інтерфейс доступу до баз даних ODBC (Open Data Base Connectivity) API (Application Program Interface) [12,13]. Модель представлення знань обирається в залежності від представлення і змісту предметної області, а також виду вирішуваної задачі. В наш час використовуються такі моделі представлення знань як логічні, алгоритмічні, семантичні, фреймові та інтегральні. Модель одержання інформації будується з урахуванням наступних стандартів, регламентуючих структуру даних і документів, а також формати даних: § засоби мови ASN.1 (Abstract Syntax Notation One), призначених для специфікації прикладних структур даних (абстрактного синтаксису прикладних об’єктів); § формати метафайлу для представлення і передачі графічної інформації CGM (Computer Graphics Metafile); § специфікація повідомлень та електронних даних для електронного обміну в управлінні, комерції і транспорті EDIFACT (Electronic Data Interchange for Administration Commence and Trade); § специфікація документів – структур відомчих документів ODA (Open Document Architecture); § специфікація структур документів для виробництва, наприклад SGML (Standard Generalized Markup Language); § специфікація форматів графічних даних, наприклад форматів JPEG, JBIG та MPEG. Моделі відображення інформації будуються з урахуванням стандартів: X Windows, MOTIF, OPEN LOOK, VT, CGI, PHIGS, машинної графіки – GKS, графічного користувацького інтерфейсу – GUI. Моделі управління інформацією, даними та знаннями ув’язують базові інформаційні процеси, синхронізують їх на логічному рівні. Читайте також:
|
||||||||
|