Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Фізичний рівень опису

Фізичний рівень інформаційної технології представляє її програмно-апаратну реалізацію. На фізичному рівні інформаційна технологія розглядається як система, що складається з крупних підсистем: обробки даних, обміну даними, накопичення даних, одержання та відображення інформації, представлення знань і управління даними та знаннями (рис. 2.4). З системою, що реалізує інформаційну технологію взаємодіють користувач і розробник системи [7].

 

 

Рис. 2.4 Склад підсистеми базової інформаційної технології

 

Підсистеми обробки даних будуються на базі електронних обчислювальних машин різних класів і відрізняються як по обчислювальній потужності, так і по продуктивності. В залежності від потреб вирішуваних задач використовуються більш універсальні ЕОМ (мейнфрейми) для обробки величезних масивів інформації. В мережах використовуються і сервери, і клієнти (робочі станції).

Підсистеми обміну даними включають в себе комплекси програм і засобів (модеми, підсилювачі, комутатори, кабелі і т.д.), що створюють обчислювальну мережу і здійснюють комутацію, маршрутизацію та доступ до мереж.

Підсистеми накопичення даних реалізують за допомогою банків та баз даних на зовнішніх носіях комп’ютерів і засобів їх керування.

Підсистеми одержання, відображення інформації та представлення знань використовують для формування моделі предметної області із фрагментів вирішуваної задачі. На стадії проектування розробник формує в пам’яті комп’ютера комплекс моделей вирішуваних задач. В подальшому, на стадії експлуатації, користувач звертається до підсистеми відображення інформації та представлення знань виходячи із поставленого завдання вибирає відповідну модель вирішення. Після чого через підсистему управління даними вмикаються інші підсистеми.

Підсистема управління даними і знаннями, як правило, частково реалізовується на тих же комп’ютерах, на котрих реалізуються відповідні підсистеми. Частково, за допомогою систем управління організацією обчислювального процесу і систем управління базами даних. При великих потоках інформації створюються спеціальні служби адміністраторів мережі та баз даних.

 

Дайте визначення термінам і поняттям: базова інформаційна технологія, концептуальний рівень опису, логічний рівень опису, фізичний рівень опису.

Контрольні запитання та завдання:

1. Які існують рівні опису даних?

2. Яким чином здійснюється формування інформаційних ресурсів?

3. Опишіть процеси перетворення інформаційних ресурсів.

4. У чому полягає концептуальний рівень опису даних?

5. Розкрийте суть логічного рівня опису даних.

6. Які існують моделі на рівні логічного опису даних?

7. Вкажіть, які існують підсистеми під час фізичного опису даних?

8. Поясніть суть фізичного рівня опису даних.



Читайте також:

  1. Cинтаксис опису змінних
  2. II рівень
  3. Q – фізичний (реальний) обсяг ВНП.
  4. Аналоговий рівень доведення
  5. АРХІВНЕ ОПИСУВАННЯ: ПОНЯТТЯ, ВИДИ, ПРИНЦИПИ І МЕТОДИ
  6. АРХІВНЕ ОПИСУВАННЯ: ПОНЯТТЯ, ВИДИ, ПРИНЦИПИ І МЕТОДИ
  7. Атомарний рівень будови речовини
  8. Базовий рівень
  9. БАЗОВИЙ РІВЕНЬ
  10. БАЗОВИЙ РІВЕНЬ
  11. Базовий рівень підготовки.
  12. Безробіття та його природний рівень




Переглядів: 408

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Логічний рівень опису | Тема 3. Мультимедійні інформаційні технології

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.