Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Виконання пілотного проекту

Пілотний проект повинен виконуватися у відповідності до плану. Організаційна діяльність, пов’язана з виконанням пілотного проекту та підготовкою звітів повинна виконуватися у встановленому порядку. Пілотна природа проекту потребує спеціальної уваги щодо питань придбання, підтримки, експертизи та оновлення версії [3].

Придбання, встановлення та інтеграція.

Після того, як CASE-засіб обрано, він повинен бути придбаний, інтегрований в проектне середовище і налаштований у відповідності до вимог пілотного проекту. Границі цієї діяльності залежать від тих дій, що мали місце в процесі оцінки та вибору, а також від степені модифікації засобів, необхідних щодо його використання в проекті.

Процес придбання може включати підготовку контракту, переговори, ліцензування та іншу діяльність, яка виходить за рамки даних рекомендацій. Означена діяльність потребує затрат часу та людських ресурсів, котрі повинні бути враховані під час планування. План повинен передбачати можливості відмови від обраного засобу на даному етапі.

Після того, як процес придбання завершено, засіб повинен бути встановлений, протестований та введений в експлуатацію. Тестування дозволяє переконатися, що придбаний продукт відповідає вимогам контракту, володіє необхідною повнотою та коректністю.

По завершенню прийому може знадобитися налаштування та інтеграція. Налаштування включає модифікацію інтерфейсів, що пов’язана з вимогами спеціалістів проектної групи, а також встановленням прав доступу та обмежень. Налаштування повинно залишатися в рамках тих можливостей, які представляє сам засіб. Не варто займатися модифікацією готових продуктів на рівні вихідного коду.

Якщо новий засіб повинен використовуватися в сукупності з деякими іншими засобами, то необхідно визначити взаємодію засобів та необхідну інтеграцію. Для інтеграції нових засобів з існуючими може знадобитися побудова нових спеціальних оболонок. Складна інтеграція може потребувати залучення сторонніх експертів.

Підтримка.

Доступна підтримка повинна включати (за згодою) «гарячу лінію» постачальника і підтримку місцевого дистриб’ютора, підтримку в самій організації, контакти з досвідченими користувачами в інших організаціях та участь в роботі груп користувачів.

Внутрішня підтримка повинна здійснюватися спеціалістами, знайомими зі встановленням засобів та роботою з ними. Особлива увага повинна бути приділена засобам, що працюють в мережах та обладнаних сховищами з багатокористувацькою роботою.

Періодичні експертизи.

Звичайні процедури експертизи проектів, існуючі в організаціях, повинні виконуватися за довго до пілотного проекту. При цьому, особливу увагу варто приділяти саме пілотним аспектам проекту. Окрім того, результати експертиз повинні служити мірою успішного використання CASE-засобів.

Оновлення версій.

Користувачі CASE-засобів можуть очікувати періодичного оновлення версій зі сторони постачальника протягом виконання пілотного проекту. При цьому варто ретельно відноситися до інтеграції цих версій. Слід завчасно оцінити вплив оновлень на хід проекту. Нові версії можуть як забезпечити нові можливості, так і породити нові проблеми. Приміром, нова версія може потребувати видозміни та додаткового навчання, а також може здійснюватися негативний вплив на вже виконану до цього моменту роботу [9].

 

 


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. III. Виконання бюджету
  3. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. IІІ. Послідовність виконання курсової роботи
  7. Qзабезпечення виконання завдань кожним відділом.
  8. V. Виконання вправ на застосування узагальнювальних правил.
  9. V. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯ
  10. V. Робоче проектування та авторський нагляд.
  11. VII. Етап проектування
  12. VII. Етап проектування




Переглядів: 471

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Визначення потреби в засобах CASE | Перехід та оцінка прикладного використання CASE- засобів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.026 сек.