Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Визначення потреби в засобах CASE

Для одержання інформації відносно положення і потреб організації може застосовуватися неформальне оцінювання та анкетування. Список простих питань, які можуть допомогти в неформальній оцінці наявного досвіду використання програмного забезпечення, технологій та персоналу наводиться нижче.

Відповіді на дані питання можуть визначити ті області, де автоматизації може принести ефект. В зворотному випадку може здатися, що вдосконалення процесу розробки і супроводу програмного забезпечення, програм навчання та інших функцій пріоритетніший. Дані питання, по суті є керівництвом по збору інформації необхідної для визначення степеня готовності організації до впровадження CASE-технологій [9].

Загальні питання:

§ використовувана модель життєвого циклу (каскадна або спіральна);

§ використовувані методи (структурні, об’єктно-орієнтовані). Степінь адаптації методів до потреб організації, кваліфікації співробітників;

§ наявність документованих стандартів (формальних або неформальних) по аналізу вимог, специфікацій та проектування, кодування і тестування.

§ кількісні метрики, використовувані в процесі розробки програмного забезпечення, їх використання;

§ види документації, що випускається в процесі життєвого циклу програмного забезпечення;

§ наявність групи підтримки засобів проектування.


Проекти, що ведуться в організації:

§ середня тривалість проекту в людино-місяцях;

§ середня кількість спеціалістів, що приймають участь в проектах різних категорій;

§ середній розмір проектів різних категорій.

Технологічна база

Технологічна база організації включає не тільки технічні засоби, що застосовуються при розробці програмного забезпечення, але також мови, засоби, методи і середовище функціонування програмного забезпечення. Ця база суттєво впливає на вибір підходящих CASE-засобів. Питання, що пов’язані з цими технологіями, включать наступні [9]:

§ доступні обчислювальні ресурси, платформи розробки;

§ рівень доступності ресурсів, вузькі місця, середня тривалість очікування ресурсів;

§ програмне забезпечення, що використовується в організації, і його характер (готові програмні продукти, власні розробки);

§ степінь інтеграції використовуваних програмних продуктів, механізми інтеграції (існуючі та заплановані);

§ тип і рівень мережних можливостей, що доступні для групи розробників;

§ використовувані мови програмування;

Персонал

Головною цілю оцінки персоналу є визначення його відношення до можливих змін (позитивних, нейтральних або негативних). Питання, що стосуються оцінки персоналу наступні [9]:

§ реакція співробітників організації на впровадження нової технології;

§ наявність лідерів, здатних серйозно вплинути на відношення до нових засобів;

§ наявність прагнення «знизу» до вдосконалення засобів і технологій;

§ об’єм навчання, що потрібне для орієнтування користувачів у новій технології;

§ стабільність і рівень плинності кадрів.

 

 

Готовність

Метою оцінки готовності організації є визначення того, наскільки вона здатна сприймати як негайні, так і довгострокові наслідки впровадження CASE-засобів. Питання, що стосуються оцінки готовності включають наступні [9]:

§ підтримка проекту зі сторони вищого керівництва;

§ готовність організації до довгострокового фінансування проекту;

§ готовність організації для виділення необхідних спеціалістів для участі в процесі впровадження і навчання;

§ готовність персоналу суттєво змінити технологію своєї роботи;

§ степінь усвідомлення персоналом масштабів змін;

§ готовність технічних спеціалістів і менеджерів піти на короткочасне зниження продуктивності своєї роботи;

§ готовність керівництва до довготривалого очікування віддачі від вкладених засобів.

Оцінка готовності організації до впровадження CASE-технології повинна бути відвертою і ретельною, оскільки у випадку відсутності такої готовності, всі старання щодо впровадження зазнають краху [3].

 

 


Читайте також:

  1. CMM. Визначення моделі зрілості.
  2. I визначення впливу окремих факторів
  3. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  4. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  5. Ocнoвнi визначення здоров'я
  6. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.
  7. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
  8. А. Визначення розмірів і площі зони хімічного зараження.
  9. Алгебраїчний спосіб визначення точки беззбитковості
  10. Алгоритм визначення проекцій точок на поверхнях обертання
  11. Алгоритм побудови калібрувального графіка для визначення загального білка сироватки крові
  12. Алгоритм побудови калібрувального графіка для визначення загального білка сироватки крові




Переглядів: 443

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Загальне поняття про CASE-технології | Виконання пілотного проекту

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.