Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Перехід та оцінка прикладного використання CASE- засобів

Процес переходу до практичного використання CASE-засобів починається з розробки та подальшої реалізації плану переходу. Цей план може відображати поетапний підхід щодо переходу, починаючи з ретельно вибраного пілотного проекту до варіантів проектів з суттєво зростаючою різноманітністю характеристик. План переходу включає [9]:

o інформація відносно цілей, критеріїв оцінки, графіки та можливих ризиків, пов’язаних з реалізацією плану;

o інформацію відносно придбання, встановлення та налаштування CASE-засобів;

o інформацію відносно інтеграції кожного засобу з існуючими засобами включаючи взаємну інтеграції CASE-засобів;

o очікувані потреби щодо навчання та ресурсів, що використовуються протягом і після завершення процесу переходу.

o визначення стандартних процедур використання засобів.

Оцінка результатів переходу

Програма постійної оцінки якості та продуктивності програмного забезпечення має важливе значення для наступного [9]:

ü визначення степені вдосконалення процесів;

ü затвердження можливих стратегічних прорахунків;

ü своєчасної відмови від використання застарілої технології.


Щоб визначити, наскільки ефективний новий CASE-засіб підвищують продуктивність і/або якість, організація повинна опиратися на деякі базові дані. На жаль, лише деякі організації в наш час накопичують дані для реалізації програми кількісної оцінки та вдосконалення процесів. Для доведення ефективності CASE-засобів та їх можливостей покращувати продуктивність необхідні наступні базові метричні дані, такі як [9]:

v використаний час;

v тривалість часу, виділена персонально для конкретних спеціалістів;

v розмір, складність та якість програмного забезпечення;

v зручність супроводу.

Метрична оцінка повинна розпочинатися з реальної оцінки наявного стану середовища ще до початку впровадження CASE-засобів і підтримувати процедури постійного накопичення даних.

В кінцевому рахунку, досвід одержаний під час впровадження CASE-засобів може змінити цілі організації, та очікування що покладалися на CASE-засіб. Приміром, організація може зробити висновок, що засіб доцільно застосовувати для більшого або меншого кола користувачів і процесів в циклі створення і супроводу програмного забезпечення [3].

 

Дайте визначення термінам та поняттям: CASE-засіб, CASE-технологія, реінжиніринг

Контрольні запитання та завдання:

1. Вкажіть основні можливості та переваги CASE-технологій.

2. Яким чином визначають потребу організації в CASE-технологіях?

3. Яка інформація необхідна для оцінки CASE-технології?

4. Які цілі переслідує процес вибору CASE-технології?

5. Опишіть алгоритм виконання пілотного проекту.

6. У чому полягає оцінка результатів переходу?

7. Деталізуйте план переходу на використання CASE-засобів.

8. Які базові метричні дані необхідні для доведення ефективності CASE-засобів?



Читайте також:

  1. Cтруктура апаратних засобів ІВС
  2. IV. Загальна оцінка діяльності вчителя
  3. IV. Оцінка вигідності залучення короткотермінових кредитів
  4. IV. Оцінка привабливості стратегічних зон господарювання підприємства на ринку.
  5. XIII. Використання амортизаційних відрахувань
  6. А) Грошова оцінка земель по Україні
  7. А. Розрахунки з використанням дистанційного банкінгу.
  8. АВТОМАТИЗАЦІЯ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ КОМПЛЕКСУ ЗАДАЧ З ОБЛІКУ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ ТА НЕМАТЕРІАЛЬНИХ АКТИВІВ
  9. АЕРОЗОЛІ ТА ЇХ ВИКОРИСТАННЯ
  10. Актуальні смуги гідрологічних об’єктів та їх використання
  11. Альтернативна вартість та її використання у проектному аналізі
  12. Амортизація основних засобів




Переглядів: 397

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Виконання пілотного проекту | Тема 15. Інтернет-технології та технології комп’ютерного дистанційного навчання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.