Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Види та функції засобів масової інформації.

 

1) Що таке засоби масової інформації у вашому уявленні?

2) Які, на вашу думку, існують види ЗМІ?

 

Засоби масової інформації — це розгалужена мережа установ, що займаються збором, обробкою та поширенням інформації.

 

Засоби масової інформації — це інститути та форми публічного і відкритого поширення інформації для широкого кола користувачів, що здійснюється за допомогою технічних засобів.

 

До ЗМІ відносять:

• друковані засоби: газети, журнали, книги;

• технічні (звукові та відео) засоби: радіо, телебачення, Інтернет-видання, кінематограф, звуко- та відеозаписи, відео-текст, телетекст, рекламні щити й панелі, домашні відео-центри, що поєднують телевізійні, телефонні, комп'ютерні та інші лінії зв'язку.

 

Сучасні ЗМІ є установами, створеними для відкритої публічної передачі за допомогою спеціального технічного інструментарію різноманітних відомостей будь-яким особам.

 

Усім цим засобам притаманні якості, що їх об'єднують — звернення до масової аудиторії, публічність (необмежене, неперсоніфіковане коло споживачів), доступність багатьом людям, корпоративний зміст виробництва та поширення інформації, непряма, розділена в просторі та часі, взаємодія комунікаційних партнерів.

 

Які, на вашу думку, функції виконують ЗМІ?

 

Функції засобів масової інформації:

1) Інформаційна функція — отримання й поширення відомостей про найбільш важливі для громадян та органів влади події. На основі цієї інформації формується громадська думка щодо діяльності органів влади, об'єднань громадян, політичних лідерів тощо.

2) Освітня функція — донесення до громадян певних знань дозволяє адекватно оцінювати, упорядковувати відомості, отримані з різних джерел, правильно орієнтуватися в суперечливому потоці інформації.

3) Функція соціалізації — засвоєння людиною політичних норм, цінностей, зразків поведінки дозволяє їй адаптуватися до соціальної дійсності.

4) Функція критики й контролю. Критика ЗМІ характеризується необмеженістю свого об'єкта. їх контрольна функція ґрунтується на авторитеті громадської думки. ЗМІ не можуть застосовувати санкцій до правопорушників, але вони дають юридичну й моральну оцінку подій та осіб. У демократичному суспільстві у здійсненні контрольних функцій ЗМІ спираються як на громадську думку, так і на закон;

5) Мобілізаційна функціявиявляється у спонуканні людей до певних політичних дій чи соціальної бездіяльності.

6) Оперативна функція — обслуговування ЗМІ політики певних об'єднань громадян.

 

ЗМІ забезпечують представникам різних суспільних груп можливість:

• публічно висловлювати власні думки;

• знаходити та об'єднувати однодумців;

• чітко формулювати та представляти в громадській думці свої інтереси.

 

Без преси, телебачення, радіомовлення жодний громадянин не може правильно зорієнтуватися в політичних процесах, визначити свою політичну орієнтацію, приймати відповідальні рішення.

 

На сьогоднішній день найпоширенішими в мас-медіа стають рекреативна та функція відтворення в аудиторії певного емоційно-психологічного настрою, які донедавна перебували на периферійних позиціях. Це стосується як загальної ситуації, так і кожного мас-медійного продукту зокрема. Дедалі частіше газети — особливо щотижневі — перетворюються на те, що в західних дослідженнях масових комунікацій називають «омнібусами» — пресу, розраховану на будь-який смак, щонайширшу аудиторію. Суттєво змінює обличчя сучасних мас-медіа економічний чинник. Ринкова економіка перетворює інформацію на товар. Вона повинна бути не лише передана, а й придбана, спожита. Засоби масової інформації все частіше намагаються збільшити власні тиражі за рахунок ринкових технологій, маркетингових стратегій тощо.

 

Назвіть вимоги, яким, на вашу думку, мають відповідати засоби масової інформації.

 


Читайте також:

  1. Cтруктура апаратних засобів ІВС
  2. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  3. Алгоритм знаходження ДДНФ (ДКНФ) для даної булевої функції
  4. Але відмінні від значення функції в точці або значення не існує, то точка називається точкою усувного розриву функції .
  5. Алфавітний підхід до вимірювання кількості інформації.
  6. Амортизація основних засобів
  7. Амортизація основних засобів, основні методи амортизації
  8. Амортизація основних засобів.
  9. Аналіз ефективності використання основних засобів.
  10. Аналіз зображувальних засобів. Застосування цілісного аналізу
  11. Аналіз коефіцієнтів цільової функції
  12. Аналіз оборотності засобів




Переглядів: 16148

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Програмування секвенційного керування на основі методу Grafcet | ЗМІ як засіб формування громадської думки.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.