МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Порядок виконання роботи.1) Зважити порожній калориметр і визначити його масу. 2) Заповнити калориметр досліджуваною рідиною (вид рідини вказує викладач) і зважити його. Від одержаного результату відняти масу порожнього калориметра, таким чином буде визначена маса рідини m1. 3) Закрити калориметр кришкою, до клем якої прикріплено спіраль. Зібрати електричне коло у відповідності зі схемою, яка зображена на рис.9.1. Випрямляч BC-24M до перевірки схеми викладачем у мережу не вмикати. Звернути увагу на дотримування полярності при вмиканні вольтметра та амперметра, а також на їх межі вимірювання. 4) Через отвір у кришці калориметра занурити в рідину термометр. Через 20-30 с записати показник t1 термометра. 5) Після перевірки схеми викладачем підключити живлення схеми за допомогою тумблера, розташованого на випрямлячі. Регулятором напруги 8 установити вказані викладачем значення струму або напруги в колі. Одночасно включити секундомір. При проведенні досліду сила струму у колі повинна залишатися незмінною. 6) Як тільки температура рідини у калориметрі досягне значення, вказаного викладачем, вимкнути струм і зупинити секундомір. Записати час τ, протягом якого тече струм. 7) Зняти кришку калориметра. Перемішати рідину у калориметрі, виміряти її температуру t2. Значення Δt=t2-t1. 8) За формулою (9.3) розрахувати значення питомої теплоємності рідини с1. Значення питомої теплоємності с2 матеріалу, з якого зроблено калориметр, прийняти рівним: для скляного калориметра с2=830Дж/кг·К, для латунного калориметра с2=380Дж/кг·К. 9) Усі виміри, вказані у пунктах 1-8, провести на менше трьох разів. 10) Визначити абсолютну Δс1, та відносну δ (%) похибки. Кінцевий результат записати у вигляді с1=<с1>±Δс1, δ= %.
Контрольні запитання 1) Що таке питома теплоємність? В яких одиницях вона вимірюється? 2) Сформулювати закон Джоуля-Ленца. 3) Чому при незмінному струмі напруга, вимірювана вольтметром, під час досліду дещо змінюється? 4) Яким чином усуваються похибки досліду, пов’язані з теплопровідністю та випромінюванням? Лабораторна робота №10 ВИМІРЮВАННЯ МАГНІТНОЇ ІНДУКЦІЇ
Мета роботи: визначення індукції магнітного поля Землі у точці спостереження балістичним методом та значення горизонтальної складової індукції магнітного поля Землі за допомогою електронного променя осцилографу у якості індикатора магнітного поля.
Прилади та матеріали: котушка з дроту; гальванометр; компас або магнітна стрілка; секундомір; омметр; електронний осцилограф; калька; вимірювальна лінійка.
Читайте також:
|
||||||||
|