Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Вимоги до корекційної роботи з дошкільниками

1. Не допускати ситуацій, які могли б негативно вплинути на самооцінку вихованців, а саме: критики з боку дітей або дорослих, погіршення міжособистісних стосунків, підкреслення неуспішного виховання дитиною певних завдань.

2. Головне правило психологічної роботи — не зашкодити! Тому в склад­них ситуаціях спілкування з дитиною вибір завжди робиться на користь дитини. Не можна вдаватись до активних методів впливу на особистість, якщо психолог не переконаний в їх доцільності. У такому випадку краще обмежитись роллю доброзичливого спостерігача.

3. Інформацію про дитину, її сім’ю, стосунки з батьками або вихователем, яка стала відома психологу в процесі роботи, можна повідомляти бать­кам і вихователю лише таким чином, щоб її не можна було використати з метою уразити гідність дитини або її батьків (присоромити, звинува­тити, образити тощо).

4. У процесі психогімнастичних занять дитину треба навчати адекватно виражати як негативні, так і позитивні емоції, а не стримувати їх.

Психологу у стосунках з дитиною слід намагатись не поділяти її неправильні почуття (недозволені та заборонені), а приймати їх як прояв індивідуальності дитини, який має право на існування. Він лише може показати, до чого призводять прояви негативних почуттів, і озброїти дитину прийнятнішими засобами нівелювання негативних емоцій і, загалом, поведінки у важких, неприємних ситуаціях.

5. Психолог всіляко заохочує дітей до творчої (образотворчої) діяльності, пов’язаної з розвитком внутрішнього емоційного світу. Розглядаючи свій твір разом з психологом, з дітьми або з батьками, дитина мусить відчувати радість і гордість за себе, не соромитись своїх почуттів або невміння висловити їх.

2.2.3.РОЗВИВАЛЬНА РОБОТА ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ

Мета:активна участь і вплив психолога на процес виховання особистості та індивідуальності дитини.

Завдання:забезпечення відповідності розвитку дитини віковим нормам; допомога вихователям в індивідуалізації виховання і навчання дітей; розвиток здібностей, нахилів дітей.


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  3. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  4. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  5. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  6. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  10. III. Вимоги до учасників, складу груп і керівників туристських подорожей
  11. III. Вимоги до учасників, складу груп і керівників туристських подорожей
  12. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ




Переглядів: 362

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Зміст і форми корекційної роботи з дошкільниками | Зміст і форми роботи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.