Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вимоги до проведення розвивальної роботи

1. Психологічна і педагогічна частини розвивальної роботи можуть здійснюватись за такими формами:

з окремою дитиною;

з групою дітей;

у руслі виховної роботи у групі;

разом з дітьми і батьками.

2. Розвивальні заняття бажано будувати на основі ігрової та пізнавальної, а не змагальної мотивації чи мотивації досягнень.

3. Тривалість розвивальних занять залежить від їх інтенсивності, віку дітей, але, як правило, не перевищує 15–20 хв.

4. Якщо розвивальні заняття виявились неефективними для конкретної дитини, слід провести додаткове психологічне обстеження, а не збіль­шувати їх тривалість.

5. Розвивальні завдання слід підбирати таким чином, щоб у процесі навчання дитина послідовно проходила сенсомоторний, зоровий, образний етапи інтеріоризації діяльності.

6. Матеріали, на яких будуються розвивальні заняття, не повинні викликати у дитини додаткових труднощів під час їх використання, що сприяє усвідомленню способів дій і забезпечує позитивну мотивацію.

Наприклад, відповідно до набутого досвіду і рівня розвитку дитини психолог визначає послідовність і кількість ігор-занять, на яких дитина опановує спосіб і еталон визначення однієї якості матеріалу (розміру, форми, запаху чи смаку), а згодом двох, трьох.

 



Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. I. Аналіз контрольної роботи.
  3. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  4. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  5. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  6. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  7. II. Організація і проведення спортивних походів
  8. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  9. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  10. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  11. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  12. III. Вимоги до учасників, складу груп і керівників туристських подорожей




Переглядів: 290

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Зміст і форми роботи | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.