Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ЕТАПИ І ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ МЕХАНІЗАЦІЇ БУДІВНИЦТВА

Розвиток механізації здійснюється по етапам. Ці етапи можуть існувати і при цьому можуть бути зсунутими по фазі, по часу, причому вони характерні для будь – якої суспільної системи.

На I стані в будівництво упроваджувались прості малопотужні машини, які не вимагали суттєвих змін в технології будівництва (підйомник, змішувачі)

На II етапі створюють більш потужні машини, для виконання важких та трудомістких робіт: землерийні та підйомні машини для забезпечення вертикального транспортування важких елементів.

На III етапі створюють та упроваджують машини, які забезпечують механізацію ручної праці, а також машини, які необхідні для завершення комплексної механізації.

На IV етапі в будівництво запроваджуються машини з елементами автоматизації (робото-технічні машини, оснащені засобами автоматизованого регулювання і налагодження)

 

Промисловий = силове + маніпулятор + система

робот обладнання автомат.

+ керування

Трансмісія

 

Технологічна силове МАН людина

машина = обладнання + РО + оператор

трансмісія

 

СР = РСМ = СО + МАН + САП + ЧО + ВБ

ТР

 

В залежності від способу виробництва, будівельні роботи поділяються на ручні і механізовані.

При ручному способі виробництва використовували найпростіші, одноелементні пристрої.

Механізований спосіб виробництва розпочали запроваджувати по мірі утворення двохелементних пристроїв (технологічні машини), в яких мускульна енергія людини використовується лише для керування машиною, а робоче обладнання приводиться до дії за рахунок енергії силової установи.

В теперішній час запроваджують трьохелементні установи (роботизовано машини), які дозволяють значно спростити роботу оператора. Перші технічні машини дозволили частково забезпечити механізацію будівництва, при якому в складному процесі механізувались тільки основні найбільш трудомісткі операції.

А якщо в складному процесі механізований весь комплекс операцій, то така механізація зветься комплексною (КМ). Вона стала можливою при створенні найбільш широкого спектру комплектів машин.

Під комплектом машин розуміється сукупність засобів механізації які дозволяють автоматизувати весь комплекс робіт.

КМ як правило здійснюється комплектом машин, одна з яких являється ведучою машиною, а останні – комплектуючими машинами.

 

- ведуча машина

 

 
 

 


- комплектуюча машина

 

 

Структури КМ можуть бути простими, послідовними та комбінованими.

 

Проста послідовна схема.

Комбінована схема роботи.

Перспективні напрямки розвитку механізмів та машин:

1. Створення нових типів машин, технологічно призначених для механізації процесів, виконуючих в теперішній час вручну.

2. Розширення технологічних можливостей машин за рахунок збільшення номенклатури змінного робочого обладнання.

3. Випуск будівельних машин на основі модульної системи з використанням уніфікованих агрегатів.

4. Підвищення одиничної потужності машин.

 


Читайте також:

  1. III. Етапи розробки програмного забезпечення
  2. III.Цілі розвитку особистості
  3. III.Цілі розвитку особистості
  4. III.Цілі розвитку особистості
  5. Iсторiя розвитку геодезичного приладознавства
  6. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
  7. VII. ОСНОВНІ ЕТАПИ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ У ХХ ст.
  8. VІІІ. Проблеми та перспективи розвитку машинобудування.
  9. А. В. Петровський виділяє три стадії розвитку особистості в процесі соціалізації: адаптацію, індивідуалізацію і інтеграцію.
  10. Агроекологічні проблеми розвитку і шляхи їх розв'язання
  11. Актуальні тенденції організації іншомовної освіти в контексті євроінтеграції.
  12. Алгоритм розробки техніко-економічного обґрунтування будівництва нового та реконструкції діючих підприємств харчування.




Переглядів: 348

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.