Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Організаційний устрій

Секретаріат ВМО очолює Генеральний секретар, який обирається членами організації строком на п’ять років. Цю позицію з 1 січня 2009 року займає пан Куніо Мікурія (Kunio Mikuriya) з Японії. Своїми пріоритетами пан Мікурія назвав налагодження зв’язків з громадськістю та розширення програм інституціонального розвитку, а також проведення досліджень. Керівництво ВМО здйснюється Радою, на засідання якої щороку збираються всі керівники митних адміністрацій країн-членів ВМО. Для керівництва роботою Ради обирається Головуючий. Стратегією розвитку організації, а також її тактичними задачами займаються Політична комісія та Фінансовий комітет. Інші комітети ВМО, як Комітет з гармонізованої системи, Постійний технічний комітет, Технічний комітет з митної вартості, Технічний комітет з правил походження, Комітет з інституціонального розвитку та Робоча група з системи рамкових стандартів (SAFE) створюють необхідну платформу для розвитку інструментів та обміну передовим досвідом в рамках компетенції митних служб.

( http://uk.wikipedia.org/wiki)

Академія Митної служби України та Всесвітня митна організація підписали Меморандум про взаєморозуміння. Цим самим Всесвітня митна організація офіційно підтвердила плани створити на базі Академії Регіональний (для Східної Європи) навчально-методологічний центр ВМО. Було детально проаналізовано потужності митних навчальних закладів багатьох країн регіону й обрано український, як такий, що в найбільшій мірі відповідає стандартам ВМО. Такий Центр займатиметься питаннями уніфікації навчальних планів і професійних програм підготовки митників, а також здійснюватиме таку підготовку.

Підписаний Меморандум про взаєморозуміння сприяє співробітництву в галузі розробки та надання освіти на рівні світових стандартів, зміцненню інституційних спроможностей навчання та досліджень між ВМО та навчальними закладами, що займаються митною діяльністю. Меморандум надає Академії митної служби України можливість отримати новий статус при ВМО, який дозволить активно впливати на прийняття та просування рішень (в питаннях стандартів ВМО, їх впровадження в регіонах світу, просування того чи іншого регіону, тієї чи іншої митної служби), на міжнародну освітню політику в галузі митної справи.

Меморандум про взаєморозуміння було підписано під час конференції PICARD, яка проходила 28-30 вересня 2009 р. у м. Сан Хосе, Коста Ріка.

Ларс Карлссон, керівник директорату зі зміцнення інституційних спроможностей Всесвітньої митної організації, який на офіційній церемонії підписання представляв інтереси ВМО, зазначив, що Академія є активним партнером ВМО в питаннях розвитку та забезпечення навчальної та освітньої діяльності, а також в підтриманні ініціатив ВМО щодо впровадження уніфікованих стандартів підготовки посадових осіб митних органів.

Академія успішно впроваджує пілотний проект ВМО PICARD з імплементації Рамкових стандартів ВМО. Вона є першим і єдиним з 7 пілотних митних навчальних закладів світу, який проводить цю роботу як в системі навчання, так і підвищення кваліфікації. Сьогодні навчальні заклади можуть вводити в свої навчальні плани ці узгоджені з міжнародними організаціями стандарти, одночасно задовольняючи національним критеріям акредитації. Існує декілька навчальних закладів в світі, які вже ініціювали пілотні програми, що базуються на цих стандартах (в тому числі Академія митної служби України). Нині, коли розпочалось їх застосування, ВМО розпочало процес отримання кваліфікаційними закладами та випускниками права на акредитацію при ВМО.

У 2005 році Всесвітня митна організація (ВМО) розпочала систематизувати інформацію в галузі митної справи з метою створення загальних, визнаних у всьому світі стандартів професійної підготовки митників. З метою забезпечення співробітництва між митними службами та академічним світом у 2006 році була запущена Програма ВМО PICARD (Партнерство в галузі митних академічних досліджень та розвитку). Паралельно із запуском програми ВМО PICARD навчальні заклади створили Міжнародну Мережу Митних Університетів (International Network of Customs Universities) та Міжнародний Митний Журнал (World Customs Journal) - джерело інформації в митній галузі. Перші рекомендації для підготовки митників були розроблені у 2006 році та набули подальшого розвитку на Другій конференції ВМО PICARD, що мала місце 27-28 березня 2007 року. Нині ВМО остаточно сформувало Професійні стандарти, призначені для стратегічних та оперативних митних менеджерів.

Джерело: Держмитслужба України


Читайте також:

  1. I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
  2. II. Організаційний момент.
  3. Адміністративний устрій
  4. Адміністративний устрій і управління в українських землях під час татаро-монгольського панування.
  5. Адміністративний устрій та окупаційний режим в Україні під час війни 1941-1945 рр
  6. Адміністративно – територіальний устрій і соціальна структура Слобожанщини у половині XVII – кінці XVIII століття
  7. Адміністративно-політичний устрій Січі
  8. Адміністративно-політичний устрій Української козацької держави середини XVII ст. Зміни в соціально-економічних відносинах
  9. Адміністративно-політичний устрій Української козацької держави середини XVII ст. Зміни в соціально-економічних відносинах
  10. Адміністративно-територіальний устрій і місцеве самоврядування.
  11. Адміністративно-територіальний устрій та соціально-економічний розвиток
  12. Адміністративно-територіальний устрій та соціально-економічний розвиток




Переглядів: 335

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Досвід зарубіжних країн в застосуванні митної політики | Рада митного співробітництва

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.171 сек.