Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Задача 1.

Два цінних папери, позначені індексами 1 та 2 відповідно, мають очікувані ефективності = 10 % і = 12 % та ступінь ризику = 2,3 % і = 2,8 %. Коефіцієнт кореляції (міра взаємодії цінних паперів на ринку) = 0,3.

Допустимо, частка паперу першого виду в портфелі = 0,6. Тоді = 1-0,6=0,4. Розрахуємо середню норму прибутку та ризик портфеля, сформованого з цих паперів.

Середня ефективність портфеля із двох цінних паперів:

Ризик портфеля із двох цінних паперів (дисперсія):

Цей приклад показує, що ризик портфеля є менший, аніж ризик кожного з паперів, які входять до його складу, а середня ефективність більша від меншої і менша від більшої з середніх ефективностей окремих цінних паперів, тобто:

і ;

Чи може цей портфель мати кращі характеристики?

Знайдемо оптимальні частки за відповідними співвідношеннями і отримаємо:

Середня ефективність портфеля:

Середній ризик (дисперсія) оптимального портфеля цінних паперів:

Отже, поєднання оптимальних часток двох цінних паперів у портфелі забезпечує менше значення ризику порівняно із поєднанням допустимих часток ( на 0,01% (2,02 менше 2,01); разом з тим і середня ефективність портфеля зменшилася з 10,8 % до 10,74 %.


Читайте також:

  1. Б. Задача
  2. Взаємне положення площин. Перша позиційна задача
  3. Взаємне положення прямої і площини. Друга позиційна задача.
  4. Вторая задача анализа на чувствительность
  5. Головна задача м/н фінансового менеджменту полягає у оцінці короткострокових і довгострокових активів і зобов’язань фірми у часовому і просторовому використанні м/н ринків.
  6. Двоїста задача
  7. Двухмерная задача Коши
  8. З праці В. Леніна «О задачах пролетариата в данной революции»
  9. Загальна задача лінійного програмування (ЗЛТ)
  10. Задача # 12 (з тих, що вона скидувала)
  11. Задача 1
  12. Задача 1




Переглядів: 348

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Задача 2. | Задача 2.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.