Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Обкатування і випробування.

Після закінчення, а іноді і в процесі складання проводять обкатку окремих вузлів і зібраних машин в цілому. Обкатка служить для припрацювання поверхонь деталей (зубчатих коліс, підшипників ковзання), що труться, для регулювання окремих деталей (наприклад, важелів включення муфт), а також для перевірки роботи механізмів.

Перед обкаткою змащують всі механізми, а також перевіряють справність всієї змащувальної системи. В процесі обкатки перевіряють нагрів підшипників, правильність зачеплення зубчатих коліс (по плямі контакту і по шуму), роботу важелів управління, плавність роботи механізмів, а також перевіряють експлуатаційні якості ряду вузлів (наприклад, в'язальні апарати і вузлозв’язувачі снопов'язальних машин і сінних пресів перевіряють зв’язуванням снопів). Лебідки стогометачів випробовуються на підйом певного вантажу і дію гальм. Об'єм і характер випробувань, а також тривалість обкатки встановлюються технічними умовами на машину.

Стенди для випробувань і обкатки повинні забезпечувати отримання необхідних чисел обертів і оснащуватися показуючою або самозаписуючою апаратурою для вимірювання контрольованих параметрів. Є стенди, в яких управління процесом обкатки або випробувань повністю автоматизовано. Установка вузла на стенд не повинна бути трудомісткою, для чого застосовують швидкодіючі затискні пристрої, з’єднувальні муфти і ін.

При установці стендів і проведенні випробувань машин повинні бути передбачені заходи, що забезпечують безпеку роботи: захист спеціальними кожухами швидкообертаючих механізмів, а також деталей, що обертаються з виступаючими частинами; заборона доступу на ділянки випробувань стороннім особам; пристрої звукової сигналізації, що включається перед пуском стенду; установка дублерів кнопок «Стоп» для можливості зупинки стенду з будь-якого місця навкруги нього.

Крім випробувань складних вузлів і машин в цехах заводу, продукцію, що випускається, піддають контрольному складанню і випробуванню на контрольно-випробувальній станції (КВС) відділу технічного контролю. Для цього з складу готової продукції беруть повний набір пакувальних місць, з яких складається машина, і перевіряють правильність упаковки, наявність і комплектність виробів; проглядають якість фарбування, антикорозійних покриттів, цілісність деталей і відсутність поломок; проводять повну зборку машини і випробування її за технічними умовами.

Після випробування машину розбирають для огляду, при цьому особливу увагу звертають на стан деталей і їх зношення. Таким чином, при контрольному складанні і випробуваннях на КВС перевіряють взаємозамінність частин машини, що випускаються окремими пакувальними місцями (що особливо важливе для можливості складання у споживача), працездатність машини, а також виявляють виробничі і конструктивні дефекти, що підлягають усуненню.

Контролю на КВС піддають певний відсоток машин, що випускаються, відповідно до технічних умов.

 

 

Лекція №12(2 год)

Фарбування с/г машин та знарядь.


Читайте також:

  1. Випробування статичним навантаженням. Основи планування випробування.Оцінка стану конструкцій за результатами статичних випробувань
  2. Органолептичні випробування.
  3. Повторні незалежні випробування. Граничні теореми
  4. Пошук медикаментозних засобів та їх клінічні випробування.
  5. УМОВИ ПРОВЕДЕННЯ ВИПРОБУВАННЯ.




Переглядів: 989

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Балансувальні роботи. | Основні вимоги до якості фарбування.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.