Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методичні рекомендації для підготовки до семінарського заняття

Метою розгляду першого питання

В другому питанні

В третьому питанні

В четвертому питанні

Метою розгляду п’ятого питання

 

 

Література:

 

Основна:

 

1. Образ человека в ХХ веке. / Отв. ред. Р.А. Гальцева. / Р.А. Гальцева. - М. : Прогрес, 1988. – с. 41 – 55.

2. Подорога В.А. Феноменология тела. / В.А. По дорога. – М. : Эксмо, 1995. – с. 11 – 27.

3. Фуко М. Герменевтика субъекта. //. М. Фуко. - М. : Социологос , 1990. – с. 22 – 39.

4. Фуко М. Воля к истине: По ту сторону знания, власти и сексуальности. / М. Фуко. - М. : Наука, 1996. – с. 12 - 25.

 

Допоміжна: 1[6;17;18;73]

 

Самостійна робота:

1. Які ви знаєте сучасні психоаналітичні практики.

2. Які ви знаєте види і форми психотерапії.

3. В чому полягає звязок психоаналізу і семіотики.

4. Шизоаналіз Дельоза і Гваттарі.

5. В чому полягає контроль за сексуальністю.

6. Значення теорії “проект Модерну”.

7. В чому сутність проблеми емансипації.

 

Література: [16;17;18;73;78;81;129;172. ]

Індивідуальне навчально-дослідне завдання:

Доповідь на тему: Шизоаналіз Дельоза і Гваттарі.

Есе: Проблема емансипації.

Аналітична розвідка на тему: Виробництво тіла в культурі. Тіло і мова.

Реферативна доповідь: Теорія комунікативної дії Ю.Габермаса.

 

Критерії оцінювання:

 

За присутність – 1 бал

Усна відповідь – до 4 балів

Доповнення – до 1 балу

Домашня письмова робота (реферат, есе тощо) – до 2 балів.

 

 

Модульна контрольна робота (10 балів):

І. 1. Хто здійснив антропологічний поворот у філософії:

а) Сократ,

б) Платон,

в) І.Кант,

г) М.Шелер.

 

2. Хто вважається засновником філософської антропології:

а) А.Гелен,

б) Х.Плеснер,

в) М.Шелер.

 

3. Хто обґрунтував антропологічний принцип у філософії:

а) Л.Феєрбах,

б) Г.Гегель,

в) І.Кант,

г) Ж.Сартр,

д) М.Шелер.

 

ІІ. Охарактеризуйте людину у постмодерністській антропології.

___________________________________________________________________________

 

 

IV. Методи контролю

Навчальна дисципліна “Філософська антропологія” оцінюється за модульно-рейтинговою системою, яка складається з 2 модулів за навчальний період з дисципліни (1 семестр).

1 модуль проводиться на 8 тижні 6 семестру

2 модуль – 16 тижні 6 семестру

 

Оцінювання відбувається за такими формами контролю:

Поточний контроль, модульний контроль, залік.

 

Поточний контроль:

За присутність – 1 бал

Усна відповідь – до 4 балів

Доповнення – до 1 балу

Домашня письмова робота (реферат, есе тощо) – до 2 балів.

 

Модульний контроль:

Контрольна робота, колоквіум або тестові завдання – 2 змістовних модулі протягом всього навчального періоду з дисципліни (1 семестр).

За кожен модульний контроль студент має можливість набрати до 10 балів.

 

V. Розподіл балів, що присвоюється студентам

Приклад розподілу балів, які отримують студенти (для заліку)

Поточне тестування та самостійна робота Підсум.залік (в усній формі) Сума
Змістовий модуль 1 Змістовий модуль 2 залік  
Т 1 Т 2 Т 3 словник мкр М І Т 4 Т 5 Т 6 Т 7 реферат мкр М ІІ    

Читайте також:

  1. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  2. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  3. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  4. III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  5. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  6. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  7. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  8. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  9. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  10. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  11. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  12. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ




Переглядів: 349

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Модуль ІІ. ОСНОВНІ ПАРАДИГМИ ФІЛОСОФСЬКО- АНТРОПОЛОГІЧНОГО ЗНАННЯ ХХ СТОЛІТТЯ | Шкала оцінювання: вузу, національна та ECTS

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.