МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Перелік питань до заліку1. Проблематика сенсу життя в античній філософії. 2. Проблеми людини в теоцентричній середньовічній філософії. 3. Людина в гуманізмі Відродження. 4. Становлення філософської антропології в Європі в ХVII ст. 5. Активна роль суб'єкта пізнання і буття у німецькій класичній філософії. 6. Людина в соціально-філософській концепції К.Маркса. 7. Антропологізм української філософії. Філософія серця Г.Сковороди. 8. Ідеї Боголюдини у філософії В.Соловйова і Н.Бердяєва. 9. Проблеми волі і сенсу життя в філософії ХХ століття. 10. Сучасне антропологічне знання як система; її елементи і структура. 11. Міждисциплінарність антропологічного знання. 12. Антропологічні категорії: волі, творчості, гри, сенсу життя, відповідальності, сумління. 13. Соціальна антропологія і становлення соціальних структур інформаційного суспільства. 14. Людина як суб'єкт громадського життя. 15. Активність антропологічного суб'єкта і її основні форми — об'єктивація і спілкування. 16. Сенс життя як основа внутрішньої самодетермінованості активності суб'єкта. 17. Методи філософської антропології. 18. Прагматична орієнтація антропологічної методології. Структури повсякденності. 19. Аналіз дискурсивних практик і дисциплінарні простори. 20. Місце людини в космосі (М.Шелеp). 21. Екзистенціальна філософія і філософська антропологія. Ясперс, Гейдеггер, Сартр і традиція європейського гуманізму. 22. Трансцендентальна аналітика життєвого світу. Буття до смерті. 23. М.Плеснер. Діалектика зовнішнього і внутрішнього в розвитку природи. 24. Людина як творець і як продукт культури. 25. Воля, творчість, індивідуальність. 26. Тілесне насильство і примус. Контроль за тілесними афектами та переживаннями. 27. Культура і тіло. Історія тілесності і чуттєвості. 28. Антропосоціогенез і «трудова» теорія походження мови і свідомості. 29. Родина і структури споріднення. 30. Етноантропологія. Проблема Чужого. 31. Цінності, звичаї, норми як зразки діяльності і комунікативні структури. 32. Деконструкція як подолання опозицій класичної антропології. 33. Шизоаналіз Дельоза і Гваттарі. 34. Знання і влада у Фуко. Влада як керування життям. 35. Виробництво тіла в культурі. Тіло і мова. 36. Теорія комунікативної дії Ю.Габермаса. 37. Проблема емансипації. 38. Людина в дзеркалі своєї думки. 39. Пізнання і цінності. 40. Проблема Іншого. Тотожність і ідентифікація. 41. Системний підхід до людини. 42. Людина в гетерогенному і мультикультурному просторі сучасності. 43. Проблема походження людини у філософії та науці. 44. Ідея множинності буття людини і її значення для розуміння структури внутрішнього духовного світу. 45. Людина як складна багаторівнева система, як утілення суперечливої триєдності природи, соціуму і культури. 46. Людина як космопланетарний феномен. 47. Поняття індивіда, особистості й індивідуальності. 48. Синергетичний підхід до проблеми людини. 49. Еколого-космічні аспекти буття людини. 50. Проблема виживання як інтегративного вираження глобальних проблем сучасності.
Читайте також:
|
||||||||
|