Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема 1.6. Природно-антропогенні туристичні ресурси, їх оцінка

Питання для обговорення:

1. Перелічити природно-антропогенні туристичні ресурси.

2. Які території природно-заповідного фонду (ПЗФ) України найбільше придатні для туристичної діяльності? Назвати їх.

3. Яка роль біосферних заповідників і регіональних ландшафтних парків в розвитку туризму? Назвати конкретні приклади.

4. Які ресурси антропогенного походження найбільше пристосовані для використання в туризмі? Назвати конкретні приклади

5. Які підходи варто застосовувати для оцінки природно-антропогенних ресурсів?

6. Які властивості ландшафту підлягають оцінці?

7. Назвати області України, природно-антропогенні ресурси яких оцінені в 5,4,3,2 і 1 бал? За рахунок яких саме ресурсів одні області опинилися в лідерах, а інші - в аутсайдерах?

Завдання для самостійного виконання:

Завдання 1. Позначити на контурній карті території та об’єкти природно-заповідного фонду України, користуючись картами атласу та запропонованим списком у таблиці 9. Які види туризму варто розвивати на територіях ПЗФ?

Таблиця 9


Читайте також:

  1. IV. Загальна оцінка діяльності вчителя
  2. IV. Оцінка вигідності залучення короткотермінових кредитів
  3. IV. Оцінка привабливості стратегічних зон господарювання підприємства на ринку.
  4. А) Грошова оцінка земель по Україні
  5. Азіатсько-тихоокеанський та Американський туристичні макрорегіони.
  6. Аналіз виявлених проблем і їхня оцінка
  7. Аналіз і оцінка рівня соціальної відповідальності бізнесу
  8. Аналіз і оцінка стану охорони праці
  9. Аналіз рейтингових підходів і оцінка інвестиційної
  10. Аналіз руху грошових коштів у контексті нової фінансової звітності Важливим завданням аналізу фінансового стану підприємства є оцінка руху грошових коштів підприємства.
  11. Аналіз складу кредитного портфеля банку і оцінка його якості.
  12. Аналіз стану й оцінка рівня нормування праці




Переглядів: 775

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Кліматичні курорти в природних зонах і регіонах України | Природно-заповідний фонд України: біосферні заповідники, природні заповідники, національні природні парки, заказники

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.