Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 2.5. Туристичні ресурси Волинської і Рівненської областей України

 

Питання для обговорення:

1. Які найголовніші природно-географічні особливості Волинської і Рівненської областей: геополітичне положення, особливості рельєфу, клімату, домінуючий характер рослинності тощо?

2. Назвати унікальні ландшафти та природні об’єкти областей Північно-західного Полісся.

3. Які особливості фонового типу архітектурно-історичних туристських ресурсів, назвати найвизначніші об’єкти?

4. Які види туризму - актуальні та потенційні - характерні для даної території?

5. Які проблеми і перспективи розвитку туризму, створення нового тур продукту?

Завдання для самостійного виконання:

Завдання 1. Позначити на контурній карті місця розташування історико-культурних заповідників Волинської і Рівненської областей, скласти коротку характеристику їх туристичного значення: Волинська область – Луцький державний історико-культурний заповідник (замок, м. Луцьк), Державний історико-культурний заповідник “Володимир” (м. Володимир-Волинський), Рівненська область – Національний історико-меморіальний заповідник “Поле Берестецької битви” (Радивилівський район, с. Пляшева); Державний історико-культурний заповідник (м. Острог), Державний історико-культурний заповідник (м. Дубно).

Завдання 2.Позначити на карті найвідоміші історичні місця (села, смт., міста) Волинської і Рівненської областей, підготувати повідомлення про їх туристичні атракції. Волинська область:смт. Голоби, Жидичин, Зимне, Кортів, Мильці, смт. Олика; Рівненська область: смт. Гоща, Дермань, Дорогобуж, Межиріч, Пересопниця, Пляшева.

Завдання 3. Схарактеризувати проблеми і перспективи розвитку туризму в областях Полісся та створення нового тур продукту на основі мало використовуваних туристичних ресурсів.

Завдання 5. Розробити туристичний маршрут через Північно-Західне Полісся, обгрунтувавши використання місцевих туристичних ресурсів.

 


Читайте також:

  1. Http://www.minjust.gov.ua Міністерство юстиції України
  2. I. Природні ресурси Землі.
  3. I. Теорія граничної продуктивності і попит на ресурси
  4. IV. КУЛЬТУРА УКРАЇНИ XVI-XVIII ст.
  5. IV. КУЛЬТУРА УКРАЇНИ XVI-XVIII ст.
  6. PMBOK: 9 областей управлінських знань
  7. Q Конституція України від 28 червня 1996 р. // Відомості Верховної Ради України – 1996 - № 30 – Ст. 141
  8. V. ЗЕМЕЛЬНІ РЕСУРСИ. ОХОРОНА НАДР ТА ПРОБЛЕМИ ЕНЕРГЕТИКИ
  9. V. Постанови Пленуму Верховного Суду України
  10. VI. Накази Генерального прокурора України
  11. XVIII. Особливості прийому та навчання іноземців та осіб без громадянства у вищих навчальних закладах України
  12. А/. Верховна Рада України.




Переглядів: 567

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 2.4. Суспільно-історичні туристичні ресурси областей Карпатського регіону України | Тема 2.6. Туристичні ресурси областей Поділля

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.