Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 2.6. Туристичні ресурси областей Поділля

Питання для обговорення:

1. Які найголовніші природно-географічні особливості областей Поділля: геополітичне положення, особливості рельєфу, клімату, домінуючий характер рослинності тощо?

2. Назвати унікальні ландшафти та природні об’єкти областей Поділля.

3. Які особливості фонового типу архітектурно-історичних туристських ресурсів, назвати найвизначніші об’єкти?

4. Які види туризму - актуальні та потенційні - характерні для даної території?

5. Які проблеми і перспективи розвитку туризму, створення нового тур продукту?

Завдання для самостійного виконання:

Завдання 1.Позначити на контурній карті місця розташування історико-культурних об’єктів областей регіону: Вінницька область – Державний історико-культурний заповідник “Буша” (фортеця, поблизу якої є пам’ятка природи Гайдамац Позначити на контурній карті місця розташування історико-культурних заповідників Волинської і Рівненської областей, скласти коротку характеристику їх туристичного значення: ький яр, останній притулок гайдамаків с.Буша); Тернопільська область - Державний історико-архітектурний заповідник “Збараж” (Збараж); Кременецько-Почаївський Державний історико-архітектурний заповідник, Державний історико-архітектурний заповідник “Бережани” (Бережани); Хмельницька область – Національний історико-архітектурний заповідник “Кам’янець” (м. Кам’янець-Подільський); державний історико-культурний заповідник “Самички” (Старокостянтинівський район, Самчики); Державний історико-культурний заповідник “Меджибіж” (Летичівський район, смт. Меджибіж).

Завдання 2.Схарактеризувати перспектии розвитку нових видів туризму в Подільському регіоні, обгрунтувати свій вибір.

Завдання 3. Розробити туристичний маршрут по одній з областей Поділля, пояснити вибір туристичних об’єктів за маршрутом слідування.


Читайте також:

  1. I. Природні ресурси Землі.
  2. I. Теорія граничної продуктивності і попит на ресурси
  3. PMBOK: 9 областей управлінських знань
  4. V. ЗЕМЕЛЬНІ РЕСУРСИ. ОХОРОНА НАДР ТА ПРОБЛЕМИ ЕНЕРГЕТИКИ
  5. Аеромедичні ресурси (Медична евакуація)
  6. Азіатсько-тихоокеанський та Американський туристичні макрорегіони.
  7. Антропогенний вплив – це будь-який вплив, що здійснює людина на навколишнє середовище та його ресурси.
  8. Африканський та Близькосхідний туристичні макрорегіони.
  9. Базисні ресурси фабрики програм
  10. Банківські ресурси, їх види та класифікація
  11. Біологічні ресурси
  12. Біологічні ресурси




Переглядів: 726

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 2.5. Туристичні ресурси Волинської і Рівненської областей України | Тема 2.7. Туристичні ресурси Київсько-Дніпровського

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.