МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 2.7. Туристичні ресурси Київсько-Дніпровського(Столичного) туристичного регіону
Питання для обговорення: 1. Які адміністративно-територіальні одиниці входять до складу Київсько-Дніпровського туристського регіону України? 2. Які найголовніші природно-географічні особливості району: геополітичне положення, особливості рельєфу, клімату, домінуючий характер рослинності тощо? 3. Назвати унікальні ландшафти та природні об’єкти району. 4. Які особливості фонового типу архітектурно-історичних туристських ресурсів, назвати найвизначніші об’єкти. 5. Які перспективи розвитку туризму, створення нового тур продукту? Завдання для самостійного виконання:
Завдання 1. Позначити на контурній карті місця розташування національних та державних суспільно-історичних заповідників областей Столичного регіону, скласти коротку характеристику їх туристичного значення: м. Київ: – Національний заповідник „Софія Київська”, Національний Києво-Печерський історико-культурний заповідник, Державний історико-архітектурний заповідник “Стародавній Київ”; Державний історико-меморіальний заповідник „Лук”янівське кладовище”, Державний історико-меморіальний заповідник “Биковнянські могили”; Київська область – Національний історико-етнографічний заповідник “Переяслав”; Державний історико-культурний заповідник (м. Вишгород), Державний музей-заповідник „Битва за Київ у 1943 р.”(с. Нові Петрівці); Чернігівська область:Національний архітектурно-історичний заповідник „Чернігів стародавній”; Національний історико-культурний заповідник „Качанівка”, Державний історико-культурний заповідник „Гетьманська столиця (смт. Батурин); Державний історико-культурний музей-заповідник „Слово о полку Ігоревім” (м. Новгород-Сіверський)). Завдання 2. Позначити на карті найвідоміші історичні місця (села, смт., міста) областей Київсько-Дніпровського туристичного регіону, підготувати повідомлення про їх туристичні атракції. Завдання 4. Схарактеризувати проблеми і перспективи розвитку туризму у Столичному регіоні та створення нового тур продукту на основі мало використовуваних туристичних ресурсів. Завдання 5. Підібрати та проаналізувати статистичні дані про формування і переміщення туристичного потоку в областях Столичного регіону. Читайте також:
|
||||||||
|