1. Назвати адміністративно-територіальні одиниці, які входять до регіону.
2. Чи можливий поділ району на підрайони? (Відповідь обґрунтуйте)
3. Порівняти туристичний потенціал двох областей регіону (найголовніші природно-географічні особливості двох районів: геополітичне положення, особливості рельєфу, клімату, домінуючий характер рослинності тощо), вказати, яка область має вищу туристичну атрактивність.
4. Назвати унікальні ландшафти та природні об’єкти областей регіону.
5. Які особливості фонового типу архітектурно-історичних туристських ресурсів областей регіону? Назвати найвизначніші об’єкти.
6. Які види туризму розвинуті в областях регіону? Які з них є найбільш перспективними у найближчому майбутньому?
7. Які проблеми розвитку туризму, створення нового тур продукту в регіоні?
Завдання для самостійного виконання:
Завдання 1. Позначити на контурній карті місця розташування національних та державних культурно-історичних заповідників областей Придніпровсько-Донецького регіону, скласти коротку характеристику їх туристичного значення. Донецька область:Державний історико-архітектурний заповідник (м. Слов’яногорськ); Запорізька область: Національний заповідник „Хортиця”, Державний історико-археологічний заповідник „Кам’яна Могила” (Мелітопольський район); Історико-архітектурний музей-заповідник „Садиба Попова” (с. Василівні), Гайманова могила (с. Балки);
Завдання 2. Позначити на карті найвідоміші історичні місця (села, смт., міста) областей регіону, підготувати повідомлення про їх туристичні атракції. Розробити туристичний маршрут через ці населенні пункти, вказавши перспективні види туризму, що можуть розвиватися в них.
Завдання 3. Пояснити вплив військово-політичного конфлікту на розвиток туризму в областях регіону.
Завдання 4. Схарактеризувати перспективи розвитку туризму в областях Донбасу і Нижнього Придніпров’я та створення нового тур продукту на основі мало відомих туристичних ресурсів.