Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Придніпровсько-Донецького регіону

Питання для обговорення:

1. Назвати адміністративно-територіальні одиниці, які входять до регіону.

2. Чи можливий поділ району на підрайони? (Відповідь обґрунтуйте)

3. Порівняти туристичний потенціал двох областей регіону (найголовніші природно-географічні особливості двох районів: геополітичне положення, особливості рельєфу, клімату, домінуючий характер рослинності тощо), вказати, яка область має вищу туристичну атрактивність.

4. Назвати унікальні ландшафти та природні об’єкти областей регіону.

5. Які особливості фонового типу архітектурно-історичних туристських ресурсів областей регіону? Назвати найвизначніші об’єкти.

6. Які види туризму розвинуті в областях регіону? Які з них є найбільш перспективними у найближчому майбутньому?

7. Які проблеми розвитку туризму, створення нового тур продукту в регіоні?

Завдання для самостійного виконання:

 

Завдання 1. Позначити на контурній карті місця розташування національних та державних культурно-історичних заповідників областей Придніпровсько-Донецького регіону, скласти коротку характеристику їх туристичного значення. Донецька область:Державний історико-архітектурний заповідник (м. Слов’яногорськ); Запорізька область: Національний заповідник „Хортиця”, Державний історико-археологічний заповідник „Кам’яна Могила” (Мелітопольський район); Історико-архітектурний музей-заповідник „Садиба Попова” (с. Василівні), Гайманова могила (с. Балки);

Завдання 2. Позначити на карті найвідоміші історичні місця (села, смт., міста) областей регіону, підготувати повідомлення про їх туристичні атракції. Розробити туристичний маршрут через ці населенні пункти, вказавши перспективні види туризму, що можуть розвиватися в них.

Завдання 3. Пояснити вплив військово-політичного конфлікту на розвиток туризму в областях регіону.

Завдання 4. Схарактеризувати перспективи розвитку туризму в областях Донбасу і Нижнього Придніпров’я та створення нового тур продукту на основі мало відомих туристичних ресурсів.


Читайте також:

  1. Виробнича інфраструктура регіону
  2. Вплив факторів природно-ресурсного потенціалу на галузеву та територіальну структуру господарства регіону.
  3. Голова військового суду регіону
  4. Демографічний потенціал регіону і його вплив на регіональний розвиток
  5. Діяльність органів виконавчої влади регіону
  6. Етнографічні особливості Бойківщини та жителів регіону: населення, господарство, традиції та звичаї
  7. Етнографічні особливості Опілля та жителів регіону: населення, господарство, традиції та звичаї
  8. Загальна характеристика круїзного регіону
  9. Загальна характеристика стану населення регіону
  10. Закономірність економічної цілісності регіону.
  11. Інноваційно-інвестиційний потенціал регіону.
  12. Країни Океанії. Специфіка ЕГП територій регіону.




Переглядів: 687

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 2.8. Туристичні ресурси областей Центрального регіону | Тема 2.8. Туристичні ресурси областей Північно-Східного регіону

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.