Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема 2.8. Туристичні ресурси областей Північно-Східного регіону

Питання для обговорення:

1. Назвати адміністративно-територіальні одиниці, які входять до регіону.

2. Порівняти туристський потенціал двох областей регіону (найголовніші природно-географічні особливості двох районів: геополітичне положення, особливості рельєфу, клімату, домінуючий характер рослинності тощо), вказати, яка область має вищу туристичну атрактивність.

3. Назвати унікальні ландшафти та природні об’єкти областей регіону.

4. Які особливості фонового типу архітектурно-історичних туристських ресурсів областей регіону? Назвати найвизначніші об’єкти.

5. Які види туризму розвинуті в областях регіону? Які з них є найбільш перспективними у найближчому майбутньому?

6. Які проблеми розвитку туризму в регіоні?

Завдання для самостійного виконання:

Завдання 2. Позначити на контурній карті місця розташування національних та державних суспільно-історичних заповідників областей Північно-Східного регіону, скласти коротку характеристику їх туристичного значення: Сумська область:Державний історико-культурний заповідник (м. Глухів); Державний історико-культурний заповідник (м. Путивль); Харківська область: Історико-археологічний музей-заповідник „Верхній Салтів” (Вовчанський район, с. Верхній Салтів); Полтавська область - Національний музей-заповідник українського гончарства (смт. Опішня); Державний історико-культурний заповідник “Поле Полтавської битви” (м. Полтава); Державний музей-заповідник М.В. Гоголя, Шишацький район, с. Гоголеве;

Завдання 3. Позначити на карті найвідоміші історичні місця (села, смт., міста) областей регіону, підготувати повідомлення про їх туристичні атракції.

Завдання 4. Схарактеризувати перспективи розвитку туризму в на Північному Сході країни та створення нового тур продукту на основі мало відомих туристичних ресурсів. Розробити туристичний маршрут в межах однієї з областей регіону, вказавши перспективні види туризму, що можуть розвиватися в них.


Читайте також:

  1. I. Природні ресурси Землі.
  2. I. Теорія граничної продуктивності і попит на ресурси
  3. PMBOK: 9 областей управлінських знань
  4. V. ЗЕМЕЛЬНІ РЕСУРСИ. ОХОРОНА НАДР ТА ПРОБЛЕМИ ЕНЕРГЕТИКИ
  5. Аеромедичні ресурси (Медична евакуація)
  6. Азіатсько-тихоокеанський та Американський туристичні макрорегіони.
  7. Антропогенний вплив – це будь-який вплив, що здійснює людина на навколишнє середовище та його ресурси.
  8. Африканський та Близькосхідний туристичні макрорегіони.
  9. Базисні ресурси фабрики програм
  10. Банківські ресурси, їх види та класифікація
  11. Біологічні ресурси
  12. Біологічні ресурси




Переглядів: 589

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Придніпровсько-Донецького регіону | Типові завдання до модульної контрольної роботи № 2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.03 сек.