Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Типові завдання до модульної контрольної роботи № 2

1. Зазначте, який з перелічених туристичних центрів має рекреаційну спеціалізацію: а) Дубно; б) Миргород; в) Хотин; г) Вишгород.

2. Зазначте, який з вказаних видів туризму є перспективним у Київсько-Дніпровському регіоні: а) рекреаційний; б) ярмарковий; в) спортивний; г) екологічний.

3. Закінчить речення: основними ресурсами областей Поділля є …… .

4. Закінчить речення: дистабілізаційними факторами розвитку туризму в областях Причорноморського регіону є……

5. Сформулюйте визначення поняття “туристична спеціалізація”.

6. Встановіть відповідність між областю і туристичним регіоном:

А Придніпровсько-Донецький 1) Житомирська обл.
Б Карпатський 2) Миколаївська обл.
В Подільський 3) Запорізька обл.
Г Столичний 4) Закарпатська обл.
  5) Хмельницька обл.

7. Встановіть відповідність між туристським об’єктом і місцем його

розташування:

А НЗ „Давній Галич” 1) Чернігівська обл.
Б ДІКЗ „Гетьманська столиця” 2) Рівненська обл.
В ДІКЗ „Меджибіж” 3) Львівська обл.
Г НІМЗ „Поле Берестецької битви” 4) Івано-Франківська обл.
  5) Хмельницька обл.

8. Схарактеризуйте найбільш відомі об’єкти культової архітектури Карпатського регіону.

 

Література

1. Бейдик О.О. Словник-довідник з географії туризму, рекреалогії та рекреаційної географії. – К.: Палітра, 1997. – 130 с.

2. Бейдик О.О. Рекреаційно-туристичні ресурси України. – К.: Київський університет, 2001. – 396 с.

3. Географічна енциклопедія України: в 3-х т. /Редкол.: відпов. ред. О.М. Маринич – К.: УРЕ ім. М.П. Бажана, 1989. – Т. 1; 1990 – Т. 2; 1991 – Т. 3.

4. Любіцева О.О. та ін. Туристичні ресурси України. – К.: Альтерпрес, 2007. – 369 с.

5. Мацола В.І. Рекреаційно-туристичний комплекс України. – Львів, 1997. – 211 с.

6. Руденко В.П. Географія природно-ресурсного потенціалу України: Підручник у 3 ч. – Чернівці.: ЧДУ, 1999.

7. Рутинський М.. Географія туризму України: навч.-метод. посіб. – 2-ге вид., перероб. і доп. – К.: Центр навчальної літератури, 2004. – 160 с.

8. Смаль І.В. Основи географії рекреації та туризму: навч. посіб. – Ніжин: Вид-во НДПУ ім. Миколи Гоголя, 2004. – 178 с.

9. Фоменко Н.В. Рекреаційні ресурси та курортологія. – Івано-Франківськ, 2001. - 123 с.

10. Царик Л.П., Чернюк Г.О. Природні рекреаційні ресурси: методи оцінки і аналізу. – Тернопіль, 2001.


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  3. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  4. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  5. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  6. II. Завдання на проект.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 535

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 2.8. Туристичні ресурси областей Північно-Східного регіону | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.