Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методичні вказівки

Лабораторну роботу виконують групи студентів із трьох-чотирьох осіб. Студенти вивчають будову токарно-гвинторізного верстата, основні вузли і частини та їх призначення, органи управління, технічні характеристики і технологічні можливості. Під наглядом і керівництвом інженера відпрацьовують процес включення обертів шпинделя, ручних та механічних подач і включення верстата, відпрацьовують деякі практичні навички наладки верстата на заданий режим різання. Кожний студент виконує індивідуальне завдання, видане викладачем.

Зміст звіту по виконаній лабораторній роботі

  • найменування лабораторної роботи; мета роботи; оснащення роботи;
  • розшифровка марки верстата 16Е16КП згідно системи ЕНІМВ;
  • короткі теоретичні відомості про обробку на токарних верстатах;
  • рисунок загального вигляду верстата 16Е16КП з позначенням його основних вузлів і органів управління та їх призначенням;
  • висновок по виконаній роботі;
  • індивідуальне завдання (на окремому аркуші).

 

Питання для самоперевірки

Елементи режиму різання при точінні та їх визначення.

Головний рух та рух подачі при роботі на токарно-гвинторізному верстаті.

Пристрої для закріплення заготовок на токарно-гвинторізних верстатах.

Що знаходиться в передній бабці токарно-гвинторізного верстата?

Призначення задньої бабки токарно-гвинторізного верстата.

Класифікація поверхонь, що оброблюються на токарно-гвинторізних верстатах.


Читайте також:

  1. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  2. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  3. V. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯ
  4. VIІ. Короткі методичні вказівки до роботи студентів на практичному занятті
  5. Вказівки до виконання контрольної роботи
  6. ВКАЗІВКИ ДО ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ
  7. Вказівки до компоновки міжповерхового Перекриття
  8. ВКАЗІВКИ ДО КОНСТРУЮВАННЯ
  9. ВКАЗІВКИ ДО КОНСТРУЮВАННЯ КОЛОН
  10. Вказівки до конструювання плити
  11. Вказівки до конструювання фундаментів
  12. Вказівки до розв’язання.




Переглядів: 314

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Наладка і настроювання токарно-гвинторізного верстата | ІНДИВІДУАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ ДО ЛАБОРАТОРНОЇ РОБОТИ № 1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.