Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ІНДИВІДУАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ ДО ЛАБОРАТОРНОЇ РОБОТИ № 1

 

Завдання 1. Розшифрувати модель верстату згідно варіанту з таблиці 1.5, дані занести в таблицю 1.6

 

Таблиця 1.5

Варіант Верстат Варіант Верстат Варіант Верстат Варіант Верстат
16К20 16К20П 1И611П 1К62А
1А616 16Л20 16К25 16Б16П
1А616П 16К40 16К50 16Б16КА
16Б16А 1К625 1А660 16Е16КП

 

Таблиця 1.6

Модель верстата Номер групи верстата / група верстата Тип верстата в групі Максимальнийдіаметр заготовки, що можна встановити над станиною D, мм Клас точності верстата Модер-нізація Моди-фікація
             

 

Завдання 2. Згідно варіанту з таблиці 1.7 та рисункам 1.6 виконати ескізи. Вибрати з запропонованих нижче відповідні формулювання переходів до рисунків. Проставити на ескізах необхідні розміри.

 

Таблиця 1.7

Варіант Рисунки Варіант Рисунки Варіант Рисунки Варіант Рисунки
1, 10, 24 5, 16, 28 9, 21, 25 1, 21, 33
2, 11, 25 6, 17, 29 13, 24, 32 3, 19, 34
3, 12, 26 7, 18, 30 14, 22, 26 18, 20, 35
4, 15, 27 8, 19, 31 16, 20, 32 8, 17, 36

 

 

Ø Відрізати заготовку, витримуючи розмір L

Ø Нарізати різьбу M

Ø Нарізати різьбу M в отворі

Ø Підрізати торець «як чисто»

Ø Розточити отвір, витримуючи розміри d та l

Ø Розточити конічний отвір, витримуючи розміри d такут α

Ø Розточити отвір, витримуючи розміри d, l та кут 90°

Ø Розточити фаску, витримуючи розміри b×α

Ø Свердлити отвір, витримуючи розміри d та l

Ø Точити заготовку до діаметра d, витримуючи розмір l

Ø Точити заготовку до діаметра d, витримуючи розмір l та кут 90°

Ø Точити канавку, витримуючи розміри d, b, l

Ø Точити канавку, витримуючи розміри d, b, l та радіус r

Ø Точити конічну поверхню, витримуючи розміри: d та кут α

Ø Точити радіус r

Ø Точити фаску, витримуючи розміри b×α

Ø Точити фасонну поверхню, витримуючи розміри d та радіус r


1 2 3 4

 

5 6 7 8 9 10

 

11 12 13 14 15 16

 

17 18 19 20

 

21 22 23 24 25

 

26 27 28 29 30 31

 

32 33 34 35 36

Рисунок 1.6 Ескізи до індивідуального завдання №1


Приклад виконання індивідуального завдання до лабораторної роботи № 1:

ІНДИВІДУАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ ДО ЛАБОРАТОРНОЇ РОБОТИ № 1

 


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  3. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  4. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  5. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  6. II. Завдання на проект.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 468

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методичні вказівки | Варіант Х

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.