МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ІНДИВІДУАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ ДО ЛАБОРАТОРНОЇ РОБОТИ № 1
Завдання 1. Розшифрувати модель верстату згідно варіанту з таблиці 1.5, дані занести в таблицю 1.6
Таблиця 1.5
Таблиця 1.6
Завдання 2. Згідно варіанту з таблиці 1.7 та рисункам 1.6 виконати ескізи. Вибрати з запропонованих нижче відповідні формулювання переходів до рисунків. Проставити на ескізах необхідні розміри.
Таблиця 1.7
Ø Відрізати заготовку, витримуючи розмір L Ø Нарізати різьбу M Ø Нарізати різьбу M в отворі Ø Підрізати торець «як чисто» Ø Розточити отвір, витримуючи розміри d та l Ø Розточити конічний отвір, витримуючи розміри d такут α Ø Розточити отвір, витримуючи розміри d, l та кут 90° Ø Розточити фаску, витримуючи розміри b×α Ø Свердлити отвір, витримуючи розміри d та l Ø Точити заготовку до діаметра d, витримуючи розмір l Ø Точити заготовку до діаметра d, витримуючи розмір l та кут 90° Ø Точити канавку, витримуючи розміри d, b, l Ø Точити канавку, витримуючи розміри d, b, l та радіус r Ø Точити конічну поверхню, витримуючи розміри: d та кут α Ø Точити радіус r Ø Точити фаску, витримуючи розміри b×α Ø Точити фасонну поверхню, витримуючи розміри d та радіус r
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
32 33 34 35 36 Рисунок 1.6 Ескізи до індивідуального завдання №1 Приклад виконання індивідуального завдання до лабораторної роботи № 1: ІНДИВІДУАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ ДО ЛАБОРАТОРНОЇ РОБОТИ № 1
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|