Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розрахунки паливної системи

Циклова подача палива:

г/цикл

де, кг/(кВт·год) – питома витрата пального;

кВт – потужність двигуна;

– коефіцієнт тактності;

об/хв – частота обертання двигуна;

– кількість циліндрів.

г/цикл.

Запас палива:

, т

де, – коефіцієнт запасу, який враховуює можливе збільшення витрати палива через важкі умови експлуатації або вітер;

– питома витрата палива, кг/(кВт·год);

– потужність , кВт;

– час ходового режиму, год;

– дальність пробігу, км;

– швидкість, км/год.

т

Місткість витратної цистерни:

, м3.

де, т – запас палива;

кг/м3 – щільність палива при максимальній температурі в секції;

– коефіцієнт захаращення цистерни елементами конструкції;

– коефіцієнт, що враховує мертвий об’єм цистерни.

м3.

Продуктивність паливопідкачувального насоса:

, м3/год

де, – коефіцієнт запаса подачі палива.

м3/год.

Потужність привода ППН:

кВт

де, МПа – тиск нагнітання;

– коефіцієнт запаса потужності;

– ККД поршневих паливопідкачувальних насосів.

кВт.

Площа поверхонь фільтруючих елементів:

м2.

де, м/с – швидкість фільтрації;

– коефіцієнт живого перетину.

м2.

Пропускна здатність сепаратора:

м3/год

де, кг/добу – добова витрата палива;

– кількість сепараторів;

год. – час роботи сепаратора.

м3/год.

Параметри плунжера ПНВТ:

Хід плунжера:

мм;

де, – середня швидкість плунжера Лежить в діапазоні ; Приймаємо .

с-1.

– геометрична тривалість впорскування палива.

Діаметр плунжера:

мм.

де, г/см3 – питома вага палива;

– коефіцієнт подачі. Лежить в діапазоні . Приймаємо .

Основні розміри форсунок:

Основні розміри і кількість соплових отворів розпилювача залежить від кількості палива, що подається за цикл, тривалості подачі і тиску вприскування:

Найбільша циклова подача палива, г/цикл:

де, – коефіцієнт тактності для 4тактного двигуна;

кВт –циліндрова потужність.

Час впорскування палива, с:

Середня умовна швидкість впорскування, м/с:

де, – середні тиск палива і газів у циліндрі МПа;

– щільність палива;

– коефіцієнт витікання із соплових отворів. Лежить в діапазоні . Приймаємо

м/с.

Сумарна площа соплових отворів, м2:

м2.

Діаметр одного соплового отвору, мм;

мм.

де, – кількість соплових отворів.

Довжина соплового отвору:

м.

 

 

5.2 Система змащення (рисунок 5.2.1)

Функціональне призначення системи змащування – забезпечення поверхонь, що труться, змазкою з ціллю зниження роботи тертя. При цьому система змазки виконує і інші функції – відводить теплоту, утворену в процесі тертя, а також очищає поверхню тертя від часток металу, нагару і інших сторонніх часток. Якщо врахувати, що часто масло використовується в якості охолоджуючої рідини для відводу теплоти від нагрітих деталей, наприклад головки поршня, то стає зрозумілим, чому наряду з терміном система змазки широко використовується термін масляна система. В першому випадку підкреслюється основна функція системи – змащування поверхонь, а в другому – рід рідини без вказівок про її призначення.

Рисунок 5.2.1 – Схема системи змащення дизеля

ПФ – приймальний фільтр; ЗС – захисна сітка; МН – масляний насос; ЗК – запобіжний клапан; Ц – центрифуга; Р – радіатор (масляний); КТР – клапан-термостат радіатора; КЗ – клапан зливний; М – манометр; 1К-5К – корінні підшипники; 1Ш-4Ш – шатунні підшипники; ПН – шестерня приводу паливного насосу; ПШ – проміжна шестерня; 1Р-3Р – опори розподільного валу; ВК – втулки коромисла.

Система змащення дизеля комбінована: частина деталей змащується під тиском, частина - розбризкуванням.

Підшипники колінчатого і розподільного валів, втулка проміжної шестерні, підшипник стрижня колінчастого вала компресора, механізм приводу клапанів (коромисла) і підшипник валу турбокомпресора змащуються під тиском від масляного насоса. Гільзи, поршні, поршневі пальці, штанги, штовхачі, кулачки розподільного вала і привід паливного насоса змащуються розбризкуванням.

Масляний насос системи змащення – шестерневого типу, односекційний, кріпиться болтами до кришки першого корінного підшипника. Привід масляного насоса здійснюється від шестерні, встановленої на колінчастому валу. Схеми шестерневих насосів показана на рисунку 5.2.2

Рисунок 5.2.2 – Схеми шестеренних масляних насосів

а – шестеренний з зовнішнім зачепленням; б – шестеренний з внутрішнім зачепленням; в – роторний. 1 – ведуча шестерня; 2 – корпус насоса; 3 – всмоктувальний канал; 4 – ведена шестерня; 5 – вісь; 6 – нагнітальний канал; 7 – роздільний сектор; 8 – ведений ротор; 9 – ведучий ротор.

 

При пуску дизеля на холодному маслі, коли опір проходженню масла в рідинно-масляному теплообмінні перевищує значення 0,15...0,2 МПа, перепускний клапан відкривається, і масло, минаючи рідинно-масляний теплообмінник, надходить в масляний фільтр, а при опорі в масляному фільтрі 0,13...0,17 МПа, відкривається перепускний клапан масляного фільтра і масло, минаючи масляний фільтр, надходить в масляну магістраль. Перепускні клапани нерегульовані.

У разі надмірного засмічення фільтрувального паперу, коли опір масляного фільтра стає вище 0,13...0,17 МПа, перепускний клапан масляного фільтра також відкривається, і масло, минаючи масляний фільтр, надходить в масляну магістраль.

З головної магістралі дизеля по каналам в блоці циліндрів масло надходить до всіх корінних підшипників колінчастого і розподільного валів. Від корінних підшипників по каналам в колінчастому валу масло надходить до всіх шатунних підшипників. Від першого корінного підшипника масло за спеціальними каналам надходить до втулок проміжної шестерні і шестерні привода паливного насоса, а також до паливного насосу.

Деталі клапанного механізму змащуються маслом, що надходять від заднього підшипника розподільного валу по каналам в блоці, голівці циліндрів, свердленню в четвертій стійці коромисел у внутрішню порожнину осі коромисел і через отвір до втулки коромисла, від якої по каналу йде на регулювальний гвинт і штангу.

До компресора масло надходить з головної магістралі по свердління в блоці циліндрів і спеціальному мастилопроводу. З компресора масло зливається в картер дизеля.

Масло до підшипникового вузла турбокомпресора надходить по трубці, підключеної на виході з корпусу масляного фільтра. З підшипникового вузла турбокомпресора масло по трубці відводиться в масляний картер.


Читайте також:

  1. I. Органи і системи, що забезпечують функцію виділення
  2. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  3. II. Анатомічний склад лімфатичної системи
  4. IV. Розподіл нервової системи
  5. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  6. IV. Філогенез кровоносної системи
  7. POS-системи
  8. T. Сутність, етіологія та патогенез порушень опорно-рухової системи
  9. VI. Філогенез нервової системи
  10. А) Заробітна плата її форми та системи.
  11. А) Заробітна плата, її форми та системи.
  12. А) Поліпшення системи зворотного зв'язку.




Переглядів: 521

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Фільтр тонкого очищення палива | Розрахунок системи змащення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.