МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Розрахунки паливної системиЦиклова подача палива: г/цикл де, кг/(кВт·год) – питома витрата пального; кВт – потужність двигуна; – коефіцієнт тактності; об/хв – частота обертання двигуна; – кількість циліндрів. г/цикл. Запас палива: , т де, – коефіцієнт запасу, який враховуює можливе збільшення витрати палива через важкі умови експлуатації або вітер; – питома витрата палива, кг/(кВт·год); – потужність , кВт; – час ходового режиму, год; – дальність пробігу, км; – швидкість, км/год. т Місткість витратної цистерни: , м3. де, т – запас палива; кг/м3 – щільність палива при максимальній температурі в секції; – коефіцієнт захаращення цистерни елементами конструкції; – коефіцієнт, що враховує мертвий об’єм цистерни. м3. Продуктивність паливопідкачувального насоса: , м3/год де, – коефіцієнт запаса подачі палива. м3/год. Потужність привода ППН: кВт де, МПа – тиск нагнітання; – коефіцієнт запаса потужності; – ККД поршневих паливопідкачувальних насосів. кВт. Площа поверхонь фільтруючих елементів: м2. де, м/с – швидкість фільтрації; – коефіцієнт живого перетину. м2. Пропускна здатність сепаратора: м3/год де, кг/добу – добова витрата палива; – кількість сепараторів; год. – час роботи сепаратора. м3/год. Параметри плунжера ПНВТ: Хід плунжера: мм; де, – середня швидкість плунжера Лежить в діапазоні ; Приймаємо . с-1. – геометрична тривалість впорскування палива. Діаметр плунжера: мм. де, г/см3 – питома вага палива; – коефіцієнт подачі. Лежить в діапазоні . Приймаємо . Основні розміри форсунок: Основні розміри і кількість соплових отворів розпилювача залежить від кількості палива, що подається за цикл, тривалості подачі і тиску вприскування: Найбільша циклова подача палива, г/цикл: де, – коефіцієнт тактності для 4тактного двигуна; кВт –циліндрова потужність. Час впорскування палива, с: Середня умовна швидкість впорскування, м/с: де, – середні тиск палива і газів у циліндрі МПа; – щільність палива; – коефіцієнт витікання із соплових отворів. Лежить в діапазоні . Приймаємо м/с. Сумарна площа соплових отворів, м2: м2. Діаметр одного соплового отвору, мм; мм. де, – кількість соплових отворів. Довжина соплового отвору: м.
5.2 Система змащення (рисунок 5.2.1) Функціональне призначення системи змащування – забезпечення поверхонь, що труться, змазкою з ціллю зниження роботи тертя. При цьому система змазки виконує і інші функції – відводить теплоту, утворену в процесі тертя, а також очищає поверхню тертя від часток металу, нагару і інших сторонніх часток. Якщо врахувати, що часто масло використовується в якості охолоджуючої рідини для відводу теплоти від нагрітих деталей, наприклад головки поршня, то стає зрозумілим, чому наряду з терміном система змазки широко використовується термін масляна система. В першому випадку підкреслюється основна функція системи – змащування поверхонь, а в другому – рід рідини без вказівок про її призначення. Рисунок 5.2.1 – Схема системи змащення дизеля ПФ – приймальний фільтр; ЗС – захисна сітка; МН – масляний насос; ЗК – запобіжний клапан; Ц – центрифуга; Р – радіатор (масляний); КТР – клапан-термостат радіатора; КЗ – клапан зливний; М – манометр; 1К-5К – корінні підшипники; 1Ш-4Ш – шатунні підшипники; ПН – шестерня приводу паливного насосу; ПШ – проміжна шестерня; 1Р-3Р – опори розподільного валу; ВК – втулки коромисла. Система змащення дизеля комбінована: частина деталей змащується під тиском, частина - розбризкуванням. Підшипники колінчатого і розподільного валів, втулка проміжної шестерні, підшипник стрижня колінчастого вала компресора, механізм приводу клапанів (коромисла) і підшипник валу турбокомпресора змащуються під тиском від масляного насоса. Гільзи, поршні, поршневі пальці, штанги, штовхачі, кулачки розподільного вала і привід паливного насоса змащуються розбризкуванням. Масляний насос системи змащення – шестерневого типу, односекційний, кріпиться болтами до кришки першого корінного підшипника. Привід масляного насоса здійснюється від шестерні, встановленої на колінчастому валу. Схеми шестерневих насосів показана на рисунку 5.2.2 Рисунок 5.2.2 – Схеми шестеренних масляних насосів а – шестеренний з зовнішнім зачепленням; б – шестеренний з внутрішнім зачепленням; в – роторний. 1 – ведуча шестерня; 2 – корпус насоса; 3 – всмоктувальний канал; 4 – ведена шестерня; 5 – вісь; 6 – нагнітальний канал; 7 – роздільний сектор; 8 – ведений ротор; 9 – ведучий ротор.
При пуску дизеля на холодному маслі, коли опір проходженню масла в рідинно-масляному теплообмінні перевищує значення 0,15...0,2 МПа, перепускний клапан відкривається, і масло, минаючи рідинно-масляний теплообмінник, надходить в масляний фільтр, а при опорі в масляному фільтрі 0,13...0,17 МПа, відкривається перепускний клапан масляного фільтра і масло, минаючи масляний фільтр, надходить в масляну магістраль. Перепускні клапани нерегульовані. У разі надмірного засмічення фільтрувального паперу, коли опір масляного фільтра стає вище 0,13...0,17 МПа, перепускний клапан масляного фільтра також відкривається, і масло, минаючи масляний фільтр, надходить в масляну магістраль. З головної магістралі дизеля по каналам в блоці циліндрів масло надходить до всіх корінних підшипників колінчастого і розподільного валів. Від корінних підшипників по каналам в колінчастому валу масло надходить до всіх шатунних підшипників. Від першого корінного підшипника масло за спеціальними каналам надходить до втулок проміжної шестерні і шестерні привода паливного насоса, а також до паливного насосу. Деталі клапанного механізму змащуються маслом, що надходять від заднього підшипника розподільного валу по каналам в блоці, голівці циліндрів, свердленню в четвертій стійці коромисел у внутрішню порожнину осі коромисел і через отвір до втулки коромисла, від якої по каналу йде на регулювальний гвинт і штангу. До компресора масло надходить з головної магістралі по свердління в блоці циліндрів і спеціальному мастилопроводу. З компресора масло зливається в картер дизеля. Масло до підшипникового вузла турбокомпресора надходить по трубці, підключеної на виході з корпусу масляного фільтра. З підшипникового вузла турбокомпресора масло по трубці відводиться в масляний картер. Читайте також:
|
||||||||
|