МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Основи стрільби зі стрілецької зброїРОЗДІЛ 2 МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ПРОВЕДЕННЯ ЗАНЯТЬ З ОСНОВНИХ РОЗДІЛІВ ВОГНЕВОЇ ПІДГОТОВКИ Основи стрільби зі стрілецької зброї Заняття з вивчення основ стрільби проводяться у класі, стрілецькому містечку або на стрільбищі. Вивчення основ стрільби має ряд особливостей: – багато навчальних питань не мають явного зв’язку з практикою стрільби; цей зв’язок є внутрішнім, прихованим. Так, наприклад: вирішення завдань з визначення ймовірності влучення чи ураження цілі може перетворитись у вправу з математики, якщо не будуть зроблені необхідні висновки про найбільш доцільне використання навісного або настильного вогню, визначення точки прицілювання та витрати боєприпасів тощо; – предметом вивчення часто є абстрактні питання і поняття, такі, як “явище пострілу”, “періоди пострілу”, “початкова швидкість” тощо. Тому особливого значення набуває наочність навчання і образність пояснення матеріалу; – тісний зв’язок навчального матеріалу основ стрільби з фізикою та математикою. У разі недостатніх знань у підлеглих з фізики та математики треба ще раз пояснити окремі фізичні поняття та нагадати деякі математичні залежності. Найважливішою умовою засвоєння матеріалу є зв’язок основ стрільби з практикою. Необхідно прагнути до того, щоб завдання та приклади відповідали умовам стрільби у бойовій обстановці. Тому при проведенні занять з основ стрільби слід звертати увагу на фізичні процеси, які розглядаються, та їх практичне застосування при стрільбі, а не на вивчення напам’ять формул та визначень. Правильність вирішення стрілецьких задач при проведенні занять у стрілецькому містечку може перевірятися за допомогою прицільних станків, електрифікованих тренажерів, ортоскопів та інших приладів. На стрільбищі правильність вирішення задач може підтверджуватись стрільбою бойовими патронами по різноманітних цілях при будь-яких метеорологічних умовах. При вивченні внутрішньої балістики слід звертати увагу на питання, що будуть необхідні для свідомого засвоєння матеріальної частини зброї, правил її зберігання та огляду, а також принавчанні прийомам і правилам стрільби. Такими питаннями є: – види вибухових речовин; – явище пострілу і дія порохових газів на кулю та ствол зброї; – явище віддачі зброї та утворення кута вильоту. Вивчаючи види вибухових речовин, необхідно звернути увагу на заходи безпеки та правила поводження з боєприпасами. При розгляді явища пострілу керівник обґрунтовує вимоги зберігання зброї і підготовки її до стрільби; пояснює причини зносу стволів і важливість правильного та своєчасного чищення їх після стрільби; роз’яснює підлеглим, що потрапляння у ствол стороннього тіла призводить до різкого підвищення тиску і як результат до роздуття або розривання ствола. При розгляді періодів пострілу необхідно дати визначення початкової швидкості кулі і пояснити, від чого вона залежить. При вивченні явища віддачі зброї при стрільбі необхідно пояснити, що вона впливає на утворення кутів вильоту та на купчастість стрільби. Далі слід зробити важливий практичний висновок: щоб величина кута була більш-менш постійною, стрілець, при стрільбі повинен правильно та одноманітно здійснювати прикладку зброї і вміти правильно використовувати упор. Підкресливши необхідність знань зовнішньої балістики, необхідно перейти до викладення властивостей траєкторії польоту кулі. Роз’яснення треба почати з того, що в повітрі на кулю, яка летить, водночас діють дві сили – сила тяжіння та сила опору повітря. Спочатку слід розглянути політ кулі, що не обертається, лише під дією сили тяжіння, а після цього – під дією сили опору повітря. Далі показати рух кулі при одночасній дії обох сил та перейти до вивчення руху кулі, що обертається. Необхідно також пояснити, за рахунок чого забезпечується стабілізація польоту кулі. На макетах траєкторій, виготовлених з дроту, плакатах і класній дошці показується та дається визначення елементів траєкторії. Головну увагу слід приділити засвоєнню суттєвості кожного елемента. Пояснюючи визначення вершини траєкторії, висоти траєкторії, перевищення траєкторії над лінією прицілювання, необхідно дати визначення такої найважливішої бойової характеристики зброї, як прямий постріл і його залежності від настильності траєкторії та висоти цілі. При закріпленні знань з елементів траєкторії корисно використовувати плакати елементів траєкторії без підписів (“німі”). Знання закономірностей розсіювання куль при стрільбі є підставою для свідомого засвоєння таких питань, як порядок підготовки зброї і боєприпасів до стрільби, правил перевірки бою зброї та приведення її до нормального бою тощо. Особливу увагу керівник заняття звертає на розсіювання куль при веденні вогню чергами. Він підкреслює, що для поганих стрільців характерне дуже велике розсіювання, у середніх стрільців ці значення значно менші, а у кращих стрільців розсіювання куль кожної черги майже не відрізняється від розсіювання перших куль черги. Вміле володіння прийомами стрільби значно зменшує розсіювання куль при стрільбі чергами. Цей висновок має особливо важливе значення для навчання стрільбі з автоматичної зброї чергами. Для надання практичних навиків у визначенні висоти перевищення траєкторії над лінією прицілювання при стрільбі із різноманітної зброї та середньої точки влучення (СТВ) доцільно на заняттях застосовувати практичну роботу (індивідуальні завдання).
Читайте також:
|
||||||||
|