Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Навчальних стрілецьких приладів комплекту КЯ-83

НАВЧАЛЬНІ СТРІЛЕЦЬКІ ПРИЛАДИ

Підготовка влучного стрільця – це велика клопітка та наполеглива робота як командира, так і самого стрільця. Ця задача значно полегшується завдяки використанню навчальних стрілецьких приладів (НСП), застосування яких насамперед визначається рівнем підготовки офіцерів та сержантів.

Командир (керівник заняття) повинен:

– знати призначення кожного навчального приладу та всі можливі варіанти його використання;

– досконало володіти методикою застосування НСП;

– користуватися при навчанні підлеглих тільки справними НСП;

– визначати необхідність використання НСП при навчанні, виходячи з теми заняття та періоду навчання.

Призначення та склад стрілецьких приладів

І наочних посібників

Правильне та своєчасне використання стрілецьких приладів на заняттях з вогневої підготовки значно зменшує час підготовки стрільця та полегшує роботу командира (керівника заняття) при навчанні підлеглих.

Досягнення мети заняття значною мірою залежить від правильного підбору предметів матеріального забезпечення (наочних посібників) та умілого їх використання.

Наочні посібники та навчальні стрілецькі прилади, які використовують на заняттях з вогневої підготовки, можна класифікувати таким чином:

1. Прилади та наочні посібники, які використовують при навчанні прийомам стрільби:

– ортоскоп до оптичних прицілів;

– лінійки стрілецькі;

– лінійка гранатометна;

– екран;

– імітатор стрільби;

– скло бокове;

– висок мушки;

– тримач магнітний та ін.;

2. Наочні посібники та прилади, які використовують при вивченні матеріальної частини зброї та боєприпасів:

– навчальна зброя;

– розрізна зброя;

– навчальні, розрізні й холості патрони;

– розрізні ручні гранати;

– станки для показу роботи частин і механізмів зброї;

– плакати, схеми, креслення та ін.;

3. Прилади, наочні посібники, які використовують при вивченні основ стрільби:

– макет для показу характеру зміни тиску порохових газів та швидкості руху кулі (снаряда) у стволі («явище пострілу»);

– стенди-макети польоту кулі у повітрі;

– прилад «маса і швидкість»; прилад «прямий постріл»;

– прилад для показу явища віддачі та ін.;

4. Прилади й наочні посібники спеціального призначення:

– пістолети, які стріляють променем світла;

– тренажери для стрільби з пневматичної зброї;

– матеріальна частина стрілецької зброї, яка розгорнута у класах та ін.

Призначення, будова і методика використання

навчальних стрілецьких приладів комплекту КЯ-83

Командирським ящиком (КЯ) називається (рис. 6.1) комплект навчальних стрілецьких приладів та пристосувань, які для зручності зберігання й перенесення (перевезення), розміщені у спеціальному ящику (футлярі). За допомогою цих приладів здійснюється навчання стрільбі із стрілецької зброї й ручних протитанкових гранатометів у денний і нічний час без витрати боєприпасів. Командирський ящик призначений для використання у навчальних класах, на стрільбищах, стрілецьких вогневих містечках та ін.

До комплекту командирського ящика КЯ-83 входять 13навчальних стрілецьких прилади, які поділені на три групи:

І. Навчальні прилади, які використовуються без зброї:

1. Мушка – 1 шт.

2. Сітки оптичних прицілів – 6 шт.

3. Тримач магнітний – 2 шт.

4. Лінійка стрілецька – 2 шт.

5. Лінійка гранатометна – 1 шт.

ІІ. Навчальні прилади, які використовуються зі зброєю

на зменшених дальностях:

6. Екран – 1 шт.

7. Указка магнітна – 1 шт.

8. Імітатор стрільби – 1 шт.

ІІІ.Навчальні прилади, які використовуються зі зброєю

на реальних дальностях:

9. Висок мушки – 1 шт.

10. Скло бокове – 4 шт.

11. Ортоскоп до оптичних прицілів – 1 шт.

12. Вкладиші – 4 шт.

13. Фіксатор прицілювання – 1 шт.

 
 


Гніздо для встановлення сухих елементів  

Рис. 6.1. Ящик командирський КЯ-83:

1 – ящик; 2 – скло бокове; 3 – тримачі магнітні; 4 – мушка; 5 – вкладиші;

6 – фіксатор прицілювання; 7 – екран; 8 – лінійки стрілецькі; 9 – лінійка гранатометна; 10 – викрутка; 11 – указка магнітна; 12 – секундомір;

13 – сітки оптичних прицілів; 14 – імітатор стрільби; 15 – ЗІП;

16 – висок мушки; 17 – ліхтар; 18 – ортоскоп

 

А також пристосування:

Ящик – 1 шт.

Ліхтар кишеньковий світлосигнальний з світлофільтрами – 1 шт.

Секундомір – 1 шт.

Викрутка – 1 шт.

Серветка – 1 шт.

ЗІП (дзеркало, стрижень, рулон паперовий, лампа МН 3,5–0,26, паспорт)

 

Мушка складається з основи і рухомої мушки (рис. 6.2). Основою є зображення прорізу прицільної планки з вилкою (1) для з’єднання з магнітним тримачем. Рухома мушка (2) має гвинт (3) для з’єднання з основою за допомогою гайки й шайби.

Мушка призначена:

– для показу правильного положення мушки зброї в прорізі прицільної планки;

– для показу видимого співвідношення розмірів прицільного пристрою і цілі на різних відстанях (рис.6.3);

– для показу помилок, які виникають при прицілюванні;

– для показу виносу точки прицілювання на вітер і рух цілі;

– для пояснення правил коректування стрільби.

 

 

Д = 200 м (1/1) Д = 300м (2/3) Д= 400 м (1/2)

Рис. 6.3. Порядок визначення дальності до цілі

(грудної фігури завширшки 50 см) за допомогою мушки

 

Сітки оптичних прицілів (рис. 6.4) призначені для навчання прицілю-ванню за допомогою денних й нічних оптичних прицілів різних зразків. Вони виконані з листового органічного скла, на якому нанесені сітки прицілювання різних оптичних прицілів. Користуватися сітками оптичних прицілів необхідно разом з магнітним тримачем.

Рис. 6.4. Сітки оптичних прицілів

Тримач магнітний(рис. 6.5) призначений для утримання прицільних пристосувань (мушки, сіток оптичних прицілів) на металевій поверхні стрілецької і гранатометної лінійок. Він складається з корпусу з постійним магнітом і затискної гайки для кріплення прицільних пристосувань (мушки або сіток).

Лінійка стрілецька(рис. 6.6) призначена для вивчення правил стрільби і прицілювання. Виготовляється у двох варіантах: перший – для навчання прицілюванню і правилам стрільби зі зброї калібру 5,45-мм (АК74, РПК74 та їх модифікацій); другий – з решти видів стрілецької зброї, тобто зі зброї калібру 7,62-мм.

а

б

Рис. 6.6. Лінійка стрілецька: а – основа лінійки; б – контрольна лінійка

 

Лінійка стрілецька являє собою металеву основу, на одній стороні якої нанесені контури цілей, які спостерігаються з відстані від 100 до 600 м, на іншій стороні приведені правила вибору прицілу і точки прицілювання при стрільбі зі стрілецької зброї у різні цілі, польові правила визначення поправок на вітер і рух цілі й правила стрільби у повітряні цілі. До комплекту лінійки стрілецької для стрільби з усіх видів стрілецької зброї, крім АК74, РПК74 та їх модифікацій, входить контрольна лінійка.

Контрольна лінійка виконана з прозорого органічного скла і служить для тренування та визначення правильності виносу точки прицілювання з урахуванням поправок на вітер і на рух цілі й являє собою лінійку з поділками (кожна поділка дорівнює одній фігурі цілі) з двома затискачами для кріплення на основі. Лінійка стрілецька застосовується як окремо, так і сумісно з мушкою, набором сіток оптичних прицілів і магнітним тримачем.

а

б

Рис. 6.7. Лінійка гранатометна: а – основа лінійки; б контрольна лінійка

 

Лінійка гранатометна(рис. 6.7) призначена для вивчення правил стрільби і навчання прицілюванню з гранатометів РПГ, а також зі зброї бойової машини піхоти (БМП). Її будова і призначення подібні до будови і призначення лінійки стрілецької.

На одному боці основи лінійки гранатометної розміщені правила визначення вихідних даних для стрільби (прицілу, прицільної марки і точки прицілювання), правила визначення поправок на температуру повітря, боковий вітер і рух цілі й для наочності зображена сітка оптичного прицілу ПГО (для РПГ-7).

На іншому боці основи лінійки нанесені контури броньованих цілей, які спостерігаються на відстані від 200 до 1000 м. До комплекту лінійки гранатометної входить контрольна лінійка.

Лінійка гранатометна використовується як окремо, так і сумісно з мушкою, набором сіток оптичних прицілів і магнітним тримачем.

Висок мушки(рис. 6.8) призначений для контролю горизонтального

Висок мушки
положення прицільної планки при прицілюванні.

Він складається з цанги і мушки, яка сама встановлюється у вертикальному положенні.

Висок мушки за допомогою цанги встанов-люється на запобіжник мушки стрілецької зброї. Регулювання установки виска мушки на зброї у вертикальному положенні проводиться за допомо- гою бокових гвинтів, а у горизонтальному поло- Рис. 6.8. Висок мушки

женні – підгинанням пелюстків цанги.

Екран(рис. 6.9) являє собою сталевий лист, на якому закріплені дві стійки і чотири кутових поворотних затискачі.

Стійки призначені для установки екрана в гнізда на кришці ящика. Затискачі на кутах екрана призначені для кріплення на його поверхні аркуша паперу. Для цього необхідно повернути затискачі на 90° (відчинити), покласти на поверхню екрана аркуш білого паперу розміром 108×208 мм. Виступаючі кінці аркуша вздовж довгого краю підгорнути за екран та повернути затискачі.

Указка магнітна(рис. 6.10) призначена для перевірки правильності та одноманітності прицілювання на зменшеній дальності вдень та вночі. Вона використовується разом з екраном та імітатором стрільби.

Указка складається з ручки і прикріпленої до неї цілі (грудна фігура розміром 25×25 мм) з отвором для поміток олівцем. На указці розташований постійний магніт, який забезпечує вільне пересування указки і надійне її утримання в необхідному положенні на екрані.

На ручці є отвори діаметром 3, 5 і 10 мм для оцінки одноманітності прицілювання вдень та отвори діаметром 6, 10 і 20 мм для оцінки одноманітності прицілювання вночі. Крім того, є непозначений отвір діаметром 5 мм, для контролю правильності прицілювання вдень.

При підготовці приладу до роботи необхідно встановити прицільний станок і закріпити на ньому зброю. На відстані 10 м від закріпленої зброї розташувати ящик, на кришці якого у спеціальні гнізда встановити екран із закріпленим аркушем паперу.

Показувач (військовослужбовець, який знаходиться біля екрана), розмішує мішень указки в центральній частині екрана. Керівник наводить зброю в ціль (мішень на указці), фіксує станок з наведеною зброєю, подає команду “Відмічай”. Показувач через отвір мішені ставить на аркуші точку (вона є контрольною). Після цього указка пересувається у будь-який бік.

Підлеглий, не збиваючи наведення зброї, займає місце біля неї, з’ясувавши точку прицілювання і подаючи показувачу команди на пересування указки, добивається суміщення “рівної мушки” з точкою прицілювання на мішені. За командою “Відмічай” показувач через отвір у цілі робитьпомітку на аркуші і знову пересуває указку в будь-який інший бік.

Наведення здійснюється три рази, після чого керівник заняття робить оцінку одноманітності та правильності прицілювання.

Спочатку керівник робить оцінку одноманітності прицілювання того, хто навчається, по купчастості розміщення позначок його наведення. При установці екрана на відстані 10 м одноманітність прицілювання оцінюється «відмінно», якщо всі три позначки наведення помістилися у коло діаметром 3 мм (при перевірці вночі – 6 мм); «добре» – у коло діаметром 5 мм (вночі – 10 мм); «задовільно» – у коло діаметром 10 мм (вночі – 20 мм).

Після цього керівник робить оцінку правильності прицілювання та аналіз помилок того, хто навчається. Задовільна оцінка за правильність (влуч-ність) прицілювання виводиться у тому разі, якщо середня точка влучення, яка визначена за трьома позначками військовослужбовця, віддалена від контрольної точки не більш як на 5 мм (при перевірці вночі – на 10 мм).

Для наочного показу помилок керівник повертає аркуш з його позначками наведення на 180°, тобто верхнім краєм донизу, щоб позначки наведення давали пряме зображення. Це пояснюється тим, що при роботі з указкою зброя, будучи закріпленою у станку, залишається нерухомою, а переміщується на екрані указка. Якщо військовослужбовець зробить помилку в установці ока відносно напрямку лінії прицілювання, він буде підводити указку на невірний напрямок та фіксувати свою помилку на екрані у зворотному напрямку.

Припустимо, що позначка знаходиться нижче контрольної точки. Це означає, що при наведенні той, хто навчається, взяв “крупну” мушку або навів у мішень указки вище її нижнього обрізу (точки прицілювання), тобто врізався у чорне поле мішені указки.

Якщо позначка знаходиться вище контрольної точки, то це означає, що військовослужбовець взяв “мілку” мушку або навів у мішень указки нижче її нижнього обрізу (з просвітом). При подібних помилках у прицілюванні трикутник позначок наведення буде мати велику висоту і малу основу; тобто буде витягнутий у вертикальному напрямку.

Позначки того, хто навчається, можуть бути відхилені від контрольної точки також у боковому напрямі. Якщо, наприклад, позначка відхилилась ліворуч від контрольної точки, то це означає, що військовослужбовець утримав мушку в прорізі прицільної планки праворуч або навів у мішень указки праворуч точки прицілювання. Якщо, наприклад, позначка відхилилась праворуч, то це означає, що він утримав мушку в прорізі прицільної планки ліворуч або навів у мішень указки ліворуч точки прицілювання. При подібних помилках трикутник позначок наведення буде мати широку основу і малу висоту.

Таким чином, визначаються помилки того, хто навчається, у прицілюванні та взятті “рівної мушки” по висоті та за боковим напрямком.

Для перевірки правильності і одноманітності прицілювання на скорочених відстанях у нічних умовах використовується зйомний імітатор стрільби. Використання указки вночі аналогічно використанню її вдень.

Імітатор стрільби(рис. 6.11) складається з електролампи, закритої ковпачком з отвором у боковій стінці, кнопки, електропроводу та вилки. Для кріплення патрона з електролампою на указці патрон має пружинний тримач.

Для підготовки до роботи вночі необхідно вставити два сухих елементи у гніздо кришки командирського ящика відповідно до мнемосхеми. Патрон з електролампою і ковпачком закріпити на указці так, щоб отвір ковпачка був спрямований на мішень. Вилку імітато-ра стрільби вставити у гніздо у боковій стінці кришки ящика (рис. 6.12).

Показувач за допомогою кнопки імітує спалахи пострілів, одночасно утримуючи указку на поверхні екрана і пересуваючи її у відповідності з коман-дами того, хто навчається (рис. 6.12).

Склобокове (рис. 6.13) призна-чене для перевірки правильності прицілювання на відстані дійсного пострілу з автоматів і ручних кулеметів.

 

Воно складається з корпуса, всередині якого розташоване напів-прозоре дзеркало (під кутом 45° до лінії прицілювання), та кронштейна, який має гвинт для утримання скла на основі колодки прицілу.

Рис .6.13. Скло бокове (розташування на зброї та біля неї)

 

Для підготовки приладу до роботи необхідно встановити його за прицільною планкою зброї перед оком стрільця та закріпити на основі колодки прицілу за допомогою гвинта кронштейна (рис. 6.13).

Ортоскоп до оптичних прицілів(рис. 6.14) призначений для перевірки правильності прицілювання при навчанні стрільбі із зброї, яка має оптичний чи електронно-оптичний приціли (рис.6.14).

Рис. 6.14. Ортоскоп до оптичних прицілів:

1 – перехідний наочник; 2 – напівпрозоре поворотне дзеркало;

3 – виступ оправи поворотного дзеркала; 4 – перехідний кронштейн; 5 – тримач; 6 – гвинт; 7 – лінза окуляра; 8 – окуляр; 9 – основа рухомої лінзи; 10 – відбиваюче дзеркало; 11 – корпус

 

У середині корпуса ортоскопа знаходиться оптична система, яка складається з напівпрозорого поворотного дзеркала, основи рухомої лінзи, відбиваючого дзеркала, лінзи окуляра.

На корпусі ортоскопа є тримач з гвинтом для кріплення приладу до окулярної частини оптичних прицілів.

За тримачем розташоване вікно для того, хто навчається, та перехідний наочник. У передній частині ортоскопа знаходиться окуляр для керівника заняття, у середній частині – основа рухомої лінзи для регулювання чіткості зображення, яке спостерігається через окуляр.

Напівпрозоре поворотне дзеркало допускає малий поворот, необхідний для регулювання положення сітки оптичною прицілу в полі зору ортоскопа. Для повороту дзеркала знизу є виступ оправи поворотного дзеркала.

Для підготовки ортоскопа до роботи необхідно:

– зняти з окулярної частини оптичного (нічного) прицілу гумовий наочник та надягти його на окуляр ортоскопа;

– тримачем встановити ортоскоп на окулярну частину оптичного (нічного прицілу) та закріпити його гвинтом;

– підготувати приціл до роботи (ввімкнути нічний приціл) і, дивлячись в окуляр ортоскопа, пересуванням основи рухомої лінзи відрегулювати чіткість зображення.

Якщо зображення сітки змістилось, слід, пересуваючи виступ оправи поворотного дзеркала, добитися розташування її в центрі поля зору окуляра. Для повороту дзеркала необхідно спочатку послабили гвинт, розташований поруч з виступом оправи дзеркала.

При навчанні правильності прицілювання зі снайперської гвинтівки СВД необхідно перехідний кронштейн з перехідним наочником переставити перпендикулярно корпуса.

Вкладишіпризначені для установки ортоскопа на різноманітні оптичні приціли. Вони мають відповідні написи і вкладаються у тримач ортоскопа.

Фіксатор прицілювання(рис. 6.15) призначений для перевірки правильності та одноманітності прицілювання на дальності дійсного пострілу.

Він складається з корпуса, механізму переміщення лінзи й зблокованої з ним голки-позначки, яка служить для фіксування на паперовому екрані результатів прицілювання. Для кріплення фіксатора прицілювання до дулової частини зброї корпус має тримач зі змінним стрижнем й затискними гвинтами. На корпусі є рамка з дверцятами для встановлення в екран паперової стрічки, яка вкладається у тримач, розміщений на корпусі біля рамки. На осі дверцят є поворотний наколювач, яким керівник наносить контрольну точку на паперовій стрічці. На кришці розташовані важіль для переміщення лінзи й фіксатор для встановлення лінзи у вихідне (нейтральне) положення.

Для підготовки фіксатора прицілювання до роботи необхідно:

– відкрити дверцята рамки, встановити під них паперову стрічку (рулон) і закрити дверцята;

– напіввідкрити кришку, ввести кінець важеля в отвір пластинки механізму переміщення лінзи і закрити кришку;

– встановити фіксатор прицілювання стрижнем в отвір ствола зброї іпритиснути затискними гвинтами (конструкцією фіксатора прицілювання передбачена можливість зміщення стрижня відносно корпуса фіксатора для установки положення мушки зброї по центру лінзи приладу. Для цього необхідно послабити два гвинти кріплення планки стрижня, перемістити його і знову закріпити гвинти);

– зброю з установленим фіксатором прицілювання встановити на прицільний станок й закріпити;

– лінзу з голкою-позначкою встановити у вихідне (середнє) положення, натиснувши на важіль за стрілкою А до упору (рис. 6.16);

– навести зброю на ціль, яка встановлена від прицільного станка не ближче ніж 150 м;

– нанести наколювачем контрольний накол на паперовий екран і зробити накол голкою-позначкою. Якщо нанесений наколювачем контрольний накол у вихідному положенні лінзи не збігається з наколом голки-позначки, треба відрегулювати положення голки-позначки за допомогою двох гвинтів кріплення планки, в отворі якої знаходиться голка.

Переміщенням планки зробити так, щоб кінець голки-позначки збігався з контрольним наколом на паперовому екрані, після чого закріпити гвинти.

Для приведення фіксатора приці-лювання в робоче положення необхідно фіксатор механізму переміщення відтягти та прокрутити на 90° у будь-який бік.

При навчанні правильності та одно-манітності прицілювання за допомогою фіксатора прицілювання керівник заняття наводить зброю у ціль, фіксує станок з

Рис. 6.16. Фіксатор прицілю- наведеною зброєю і виконує накол голкою-

вання у робочому положенні позначкою (він є контрольним).

Потім він знаходиться праворуч від

фіксатора і пальцями правої руки змінює положення лінзи. Той, хто навчається, не змінюючи положення зброї, повинен розміститися біля прицільного станка так, щоб бачити “рівну мушку”. Після цього керівник заняття за командами того, хто навчається, важелем “пересуває” ціль так, щоб “рівна мушка” збігалася з точкою прицілювання. При цьому напрямок “пересування” цілі відповідає напрямку переміщення лінзи.

При суміщенні “рівної мушки” з точкою прицілювання той, хто прицілюється, доповідає про закінчення прицілювання, після чого керівник заняття натискає пальцем на кнопку голки-позначки для нанесення наколу на паперову стрічку. Після трьох наколів керівник заняття відчиняє отвір рамки та витягає стрічку на довжину рамки з результатами прицілювання. За результатами прицілювання на стрічці керівник заняття дає відповідну оцінку підлеглому.

Оцінка за одноманітність та правильність прицілювання виводиться:

– “відмінно”, якщо всі наколи на паперовій стрічці помістилися в коло діаметром 3 мм;

– “добре”, якщо всі наколи на паперовій стрічці помістилися в коло діаметром 5 мм;

– “задовільно”, якщо всі наколи на паперовій стрічці помістилися в коло діаметром 10 мм.

При цьому середня точка влучення, яка визначена за трьома позначками того, хто навчається, не повинна бути віддаленою від контрольної точки більш як на 5 мм.

Ящик (див. рис. 6.1) призначений для укладання та закріплення у ньому приладів та пристосувань, а також для розміщення на ньому екрана при користуванні магнітною указкою.

 


Читайте також:

  1. XVIII. Особливості прийому та навчання іноземців та осіб без громадянства у вищих навчальних закладах України
  2. XX1. Забезпечення відкритості та прозорості при проведенні прийому до вищих навчальних закладів
  3. Будинки і споруди. Будинки і споруди навчальних закладів
  4. Вибір вимірювальних приладів
  5. Вибір мікропроцесорного комплекту для проектування обчислювальних пристроїв і систем
  6. Виготовлення заготівель і деталей приладів методами порошкової металургії
  7. Виготовлення заготовок і деталей приладів
  8. Види навчальних занять.
  9. Види обліку і форми перевірки навчальних досягнень учнів
  10. Визначення потреби у підготовці персоналу, цілей навчання, розробка навчальних планів і програм
  11. Визначення та планування навчальних, оздоровчих і виховних задач
  12. Вимоги до державної атестації випускників вищих навчальних закладів




Переглядів: 6447

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основна термінологія | Прицільний станок ПС-51

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.026 сек.