Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Цикл прийняття ділового рішення

Найменування операції Необхідна інформація
1. Пошук своєї ніші на ринку. Комерційна і маркетингова інформація про продукти та послуги. Ділові новини. Статистична і демографічна інформація.
2. Визначення перспективних споживачів. Ділові новини. Комерційна інформація по підприємствах і організаціях.
3. Здійснення продажу. Біржова і фінансова інформація. Правова інформація.
4. Надання кредиту. Дані про фінансове становище партнерів.
5. Гарантії постачальникам. Дані про фінансове становище партнерів, стан реалізації, наявність коштів на розрахунковому рахунку або про їх надходження.
6. Виробництво і відправка продукції. Науково-технічна і спеціальна інформація.
7. Збір коштів. Дані про фінансове становище партнерів. Правова інформація.
8. Реінвестування у бізнес Біржова і фінансова інформація. Науково-технічна і соціальна інформація. Ділові новини.

Зростання попиту на комерційну інформацію і відповідні інформаційні послуги закономірно зумовило появу організацій, основною діяльністю яких стало саме задоволення цього попиту. Ще з кінця 1989 р. почали з’являтися перші недержавні служби — інформаційні служби ділової та комерційної інформації, які швидко зуміли сформувати цей сектор ринку. Розпочавши з ведення картотек і випуску 1) друкованих періодичних (наприклад, „Коммерсант ”, „Деловой мир”) 2) довідково-рекламних (наприклад, «РАУ-Пресс», «Информсистема-Резерв», „Laries”) видань, вони швидко перейшли до формування баз даних.

Почали працювати незалежні інформаційні агентства, котрі спеціалізувались на діловій і комерційній інформації, наприклад „Агентство экономических новостей”, „КОМИНФО”, „ПАЛИнформ”, „Рейтинг”.

У 1989–1991 рр. почали розвиватися загальнодоступні транспортні телекомунікаційні мережі („РЕЛКОМ”, „СПРИНТ”, „ИАСНЕТ”, „РОСПАК”, „ГЛАСНЕТ” та ін.). З 1991 р. для комерційного використання було відкрито відомчі мережі та канали зв’язку, такі як „ИСТОК”, „КОНТУР”, „ИСКРА”, „СИРЕНА”, „ЗАСЛОН” та ін.

На базі галузевих мереж утворюються системи обміну комерційною інформацією, наприклад „РИКО”, мережа „ДЕПАРТАМЕНТА МОРСКОГО ТРАНСПОРТА”, „Минсвязи” („МГТС”, „Центральний телеграф”). Великі біржі й Торгові доми також створили свої інформаційні мережі, наприклад „РТСБ”, „МЭБ”, „РКБМ”, „МЦФБ”, „БУВР”, в яких нарівні з біржовою інформацією почала розповсюджуватися оперативна інформація про попит і пропозицію на товари та цінні папери.

У цей самий час почали формуватись інформаційно-комерційні системи (ІКС) обміну і обслуговування діловою інформацією. Серед ІКС можна назвати „АДС МИР”, службу „Деловой Мир”, „СИТЕК”, „ИСТОК”, „РЕМАРТ”. Інформацію від цих мереж спочатку можна було отримувати через мережу електронної пошти шляхом підписки. Особливо відомими тут стали „РЕЛКОМ” і „ДЕМОС”.

З 1993 р. як мережі електронної пошти, так і мережі, що реалізують режим ОН-ЛАЙН (наприклад, „СПРИНТ” і „ИАСНЕТ”), почали активний пошук нових джерел інформації для включення її до складу баз даних своїх хост-центрів (центрів обробки баз даних) і розширення спектру інформаційних послуг.

З часом користувачі усвідомили великі незручності при використанні оперативного доступу до інформації мереж електронної пошти, а відтак швидкими темпами почали розвиватися мережі передачі даних, що працюють у протоколі Х.25 і дозволяють доступ до інформації в режимі „он-лайн” — режимі реального часу.


Читайте також:

  1. III. Сприйняття й засвоєння учнями навчального матеріалу
  2. IV. Прийняття рішень у полі четвертої інформаційної ситуації
  3. IV. Сприйняття та усвідомлення навчального матеріалу
  4. V. Прийняття рішень у полі п’ятої інформаційної ситуації
  5. VI. Прийняття рішень у полі шостої інформаційної ситуації
  6. Абсолютні синоніми (наприклад, власне мовні й запозичені) в одному тексті ділового стилю вживати не рекомендується.
  7. Алгоритм прийняття рішення при прийманні сигналів з випадковою початковою фазою
  8. Аналіз для прийняття рішень стосовно залучення інвестицій
  9. Аналітичні методи та інструменти підтримки прийняття управлінських рішень.
  10. Аналогія права - вирішення справи або окремого юридичного питання на основі принципів права, загальних засад і значення законодавства.
  11. Арешт коштів на рахунку платника податків здійснюється виключно на підставі рішення суду, шляхом звернення органу державної податкової служби до суду.
  12. Багатоаспектний підхід до прийняття управлінськихрішень




Переглядів: 530

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Особливості формування інформаційних ресурсів в управлінській діяльності | Основні характеристики ринку електронної інформації

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.