МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Задачі для самостійного розв’язуванняУ завданнях 1 − 7 написати рівняння в молекулярно-іонній формі для реакцій обміну (а − д) та гідролізу (е − и).
8. Визначити константу, ступінь гідролізу та рН 0,1М розчину калій 9. Обчислити константу, ступінь гідролізу та рН 0,05М розчину натрій 10. Визначити константу й ступінь гідролізу солі в розчині та константу 11. Обчислити константу й ступінь гідролізу солі в розчині та константу 12. Визначити константу і ступінь гідролізу солі в розчині та константу ПРИКЛАДИ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ (до розділу 4.4) 1. Обчислити ступінь окиснення: а) Сульфуру в сульфатній кислоті; б) Фосфору в пірофосфат-іоні (Р2О7)4-. Розв’язання Ступінь окиснення – це умовний заряд атома в сполуці, обчислений на основі припущення про те, що сполука складається тільки з іонів. Ступінь окиснення може мати від’ємне, додатне або нульове значення. Ступінь окиснення одноатомних іонів дорівнює заряду іона: для Na+ − (+1), для Cа2+ − (+2), для Cl- − (-1) тощо. У більшості сполук атоми Гідрогену мають ступінь окиснення (+1), тільки в гідридах металів, наприклад КН, ВаН2, він дорівнює (-1). Оксиген у більшості сполук має ступінь окиснення (-2), у пероксидах, наприклад Н2О2, − (-1). Алгебрична сума ступенів окиснення атомів у сполуці завжди дорівнює нулю. Позначимо ступінь окиснення Сульфуру через х і, помноживши відомі нам ступені окиснення Гідрогену (+1) і Оксигену (-2) на число їх атомів у молекулі H2SO4, складемо рівняння (+1) ∙ 2 + х + (-2) ∙ 4 = 0, звідки х = +6. Сума всіх ступенів окиснення атомів у іоні дорівнює заряду іона. Позначимо ступінь окиснення Фосфору в іоні (Р2О7)4- через х і складемо рівняння: х ∙ (+2) +(-2) ∙ 7 = - 4, звідки х = 5. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|